Βίνσεντ Λαμπάν : "Είμαι χαρούμενος επειδή η ομάδα μου η Ανόρθωση κέρδισε"



Ευτυχισμένος που η Ανόρθωση κέρδισε την Ομόνοια αλλά και ενθουσιασμένος από την ατμόσφαιρα του ντέρμπι παρουσιάστηκε ο Βίνσεντ Λαμπάν μιλώντας στο Protathlima.com.

Αναλυτικα οι δηλωσεις:

Βίνσεντ, καλωσόρισες πίσω στην Κύπρο. Πως ένιωσες βλέποντας το παιχνίδι Ανόρθωση-Ομόνοια;

«Είμαι φυσικά χαρούμενος απόψε (31/8) επειδή η ομάδα μου η Ανόρθωση κέρδισε. Έχω ακόμη πολλούς φίλους στην ομάδα, γνωρίζω τους πάντες και πιστεύω είναι καλό μετά τις δύσκολες στιγμές που είχαν το καλοκαίρι και εύχομαι να έχουν ένα νέο ξεκίνημα».

Παρακολουθείς τις εξελίξεις και τι συμβαίνει δηλαδή γύρω από την Ανόρθωση;

«Εξακολουθώ να παρακολουθώ το κυπριακό ποδόσφαιρο φυσικά. Δεν μπορώ να φύγω και να τα ξεχάσω όλα, παρακολουθώ το κυπριακό ποδόσφαιρο».

Πως είδες το επίπεδο της ομάδας;

«Πρώτα απ’ όλα πολύ όμορφη ατμόσφαιρα. Μπράβο πρώτα στους οπαδούς της Ανόρθωσης αλλά και σε αυτούς της Ομόνοιας. Ήταν εξαιρετικοί. Είναι καλό να βλέπεις τέτοια παιχνίδια με πάθος».

Σου έλλειψε αυτό το αίσθημα στο «Παπαδόπουλος»;

«Είναι ξεχωριστό το συναίσθημα φυσικά, να έρχεσαι πίσω και να βλέπεις αυτό. Λογικά θα έπρεπε να ήμουν στο γήπεδο (γέλια)».

Είσαι στην Κύπρο για τις υποχρεώσεις σου με την Εθνική ομάδα έτσι;

«Ναι, ξεκινάμε προπονήσεις την Δευτέρα (σήμερα). Δυστυχώς δεν έχουμε παιχνίδι στη Ρουμανία έτσι ήρθα πιο νωρίς και έχω πάρει μεγάλη ευχαρίστηση απόψε».

Τι να περιμένουμε από την Εθνική μας ομάδας σε αυτά τα δυο παιχνίδια;

«Νομίζω πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο που παίξαμε στα τελευταία δυο παιχνίδια απέναντι στην Ελβετία. Ήταν πολύ δύσκολο παιχνίδι και πολύ δύσκολο να αποδεχθούμε την ήττα στο τελευταίο λεπτό στο παιχνίδι της Ελβετίας, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε σε αυτό το δρόμο. Είμαστε καλοί ποδοσφαιριστές, έχουμε καλή ομάδα και μας λείπουν μόνο κάποια μικρά πράγματα αλλά θα προσπαθήσουμε για να τα διορθώσουμε».

Για την εμπειρία σου στη Ρουμανία;

«Είναι μια νέα εμπειρία, μια νέα ζωή. Κάποια πράγματα είναι καλά κάποια είναι άσχημα. Είμαι χαρούμενος γιατί παίζω και πιστεύω και οι άνθρωποι εκεί είναι ευχαριστημένοι μαζί μου και αυτό είναι πολύ καλό για ένα ποδοσφαιριστή. Κάναμε μια καλή πορεία στην Ευρώπη αλλά δυστυχώς δεν περάσαμε τη Μακάμπι Χάιφα, ήταν δύσκολο να το αποδεχθούμε».

Προκριθήκατε όμως απέναντι στην Ομόνοια…

«Περάσαμε ναι την Ομόνοια. Δεν μπορώ να πω ότι δεν ήταν ξεχωριστό παιχνίδι για μένα. Δυστυχώς δέχθηκα κόκκινη κάρτα».

Σούπερ διήμερο προσφορών

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια