Ζορζ Κοστα : "Δεν έχω εμμονή με το πρωτάθλημα, αλλά θα παλέψω γι' αυτό"


Η πορτογαλική εφημερίδα Record φιλοξενεί συνέντευξη του Ζόρζε Κόστα, με τον προπονητή μας να αναφέρεται κυρίως στην Πόρτο αλλα και την Ανορθωση.

Mερος των δηλώσεων του κ.Κοστα:


Για την κατάσταση στην Ανόρθωση...

"Η ομάδα βρίσκεται σε περίοδο αναδιοργάνωσης, σε μία ευαίσθητη οικονομικά περίοδο, αλλά είναι μία ομάδα ιδιαίτερη, με ρίζες στην κατεχόμενη από τους Τούρκους πλευρά της Κύπρου, με φιλάθλους που έχουν ζήσει πολύ σκληρές εμπειρίες στη ζωή τους και που έχουν υποφέρει πολύ. Δεν έχω εμμονή με το πρωτάθλημα, αλλά είμαστε πέντε βαθμούς από την κορυφή, και θα παλέψω γι' αυτό".

Για τον νυν προπονητή της Πόρτο που ειναι υπο αμφισβήτηση....

"Έχω προπονήσει στην Πορτογαλία, στη Ρουμανία, τώρα είμαι στην Κύπρο. Ο προπονητής είναι πάντα ο πιο εύκολος στόχος, όταν θες να διώξεις κάποιον από μία ομάδα. Όταν ο προπονητής έχει επιλεγεί για ένα συγκεκριμένο σχέδιο, δεν έχει επιλεγεί τυχαία, αλλά επειδή έχει κριθεί ικανός να το φέρει εις πέρας. Η πιο εύκολη λύση στις περισσότερες ομάδες είναι να διώξεις τον προπονητή, στην Πόρτο δεν συμβαίνει αυτό".

Αν θα ήθελε να επιστρέψει κάποια στιγμή στην Πόρτο ως προπονητής...

 "Θα ήμουν τρελός -και ακόμη πιστεύω πως είμαι λογικός- αν έλεγα ότι δεν θέλω! Ωστόσο, γνωρίζω ότι θα πρέπει να δείξω την αξία μου, πάντα με τα πόδια στο έδαφος και με σεβασμό με όσους έχουν προπονήσει, προπονούν και θα προπονήσουν την Πόρτο. Αλλά, ναι είναι ένα όνειρό μου".

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια