Ρικάρντο Λαβόρδε : "Nαι, θα επέστρεφα στην Ανορθωση αλλα..."


O Ρικάρντο Λαβόρδε μίλησε στην ιστοσελίδα tothemaonline. Διαβάστε για την μεγάλη αμφισβήτηση που δέχτηκε αλλά και σε ποιους νοιώθει την ανάγκη να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ. 

Αναλυτικα η δηλωσεις:



Θα ήθελες να επιστρέψεις στην Ανόρθωση;

- Φυσικά την Ανόρθωση την νοιώθω σαν το δεύτερο μου σπίτι. Φυσικά δεν εξαρτάτε από εμένα είναι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στο ποδόσφαιρο.

Είχες μια εκπληκτική σχέση με τους οπαδούς της Ανόρθωσης τι έχεις να δηλώσεις;

- Η αγάπη των φιλάθλων της Ανόρθωσης είναι κάτι το ανεπανάληπτο. Με στήριξαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να αποδείξω ότι μπορώ να προσφέρω ποδοσφαιρικά. Μέχρι σήμερα μου στέλνουν μηνύματα στο facebook ότι με ευχαριστούν για όλα και ότι θέλουν να γυρίσω πίσω. Προσπαθώ να απαντώ σε όλους.

Για τραυματισμούς και αμφισβήτηση.

- Δέχτηκα αμφισβήτηση λόγω των τραυματισμών μου πολλοί πίστευαν ότι ήρθα απλά για να πάρω τα λεφτά και να φύγω αλλά πιστεύω έδωσα την απάντηση μου μέσα στο γήπεδο.

Η μεταγραφή σου ήταν από τις ακριβότερες στην ιστορία του Κυπριακού Ποδοσφαίρου

- Η μεταγραφή ήταν γύρω στο 1.4 -1.5 εκ. ευρώ, δεν γνωρίζω ακριβώς

Υπήρξαν κακές στιγμές στην Κύπρο;

- Η μόνη κακή στιγμή ήταν όταν δεν πηγαίναμε τόσο καλά και ο κόσμος αντιδρούσε έντονα. Δεν είναι εύκολο για κανένα ποδοσφαιριστή να χάνει. Είμαι γεννημένος νικητής είτε παίζω με φίλους είτε παίζω playstation θέλω πάντα να κερδίζω πόσο μάλλον στο γήπεδο.

Τι σε φέρνει στην Κύπρο;

- Έκανα πολλούς φίλους στην Κύπρο. Από την Ανόρθωση έχω πολύ καλή σχέση με τους Κάλβο, Αντιτς, Ζόρζε και Οχαγιόν έτσι με την πρώτη ευκαιρία έρχομαι.

Πως είναι η εμπειρία σου στην Ρωσία;

- H ζωή στην Ρωσία είναι αρκετά πιο δύσκολη μου πήρε λίγο χρόνο να προσαρμοστώ. Οι άνθρωποι στην πόλη που είμαι δεν μιλάνε αγγλικά άρα είχα κάποια θέματα στην επικοινωνία. Ακόμα ο καιρός ήταν ένας σημαντικός παράγοντας που με επηρέασε. Τώρα είμαι πιο καλά.

Για το Ρωσικό Πρωτάθλημα.

- Ποδοσφαιρικά το επίπεδο του ποδοσφαίρου είναι πιο ψηλό. Υπάρχουν παίχτες πάρα πολύ ποιοτικοί που κάνουν την διαφορά. Η δύναμη είναι το κύριο χαρακτηριστικό

Για την ομάδα. (Κρασνοντάρ)

- Στην αρχή δεν έπαιζα αρκετά οι άνθρωποι της ομάδας μου είπαν ότι θα μου δώσουν χρόνο προσαρμογής. Τώρα παίζω πιο συχνά και θέλω να δικαιώσω τον προπονητή μου που δίνει την ευκαιρία.

Ποια είναι τα όνειρα σου για την ποδοσφαιρική σου ζωή;

- Θα ήθελα να παίξω στην εθνική μου ομάδα και στο Champions League. Στην εθνική ομάδα είναι δύσκολο γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί καλοί παίχτες. Αρχικά θα δουλέψω σκληρά στην ομάδα μου να σκοράρω και πιστεύω ότι κλήση θα έρθει από μόνη της. O σύλλογος τώρα είναι στην 6η θέση αν μείνουν αυτά τα δεδομένα θα πάμε στο Europa League

Ποιο είναι το ποδοσφαιρικό σου ίνδαλμα;

- Ο Ροναλντίνιο είναι ο αγαπημένος μου ποδοσφαιριστής, μου αρέσει πολύ το στυλ παιχνιδιού του εντυπωσιακό και ουσιαστικό την ίδια στιγμή.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια