Αν. Μακρής : "Είμαι στην αρχή, θα συνεχίσω με τον ίδιο ζήλο"


Το ντεμπούτο του στην Εθνική ομάδα πραγματοποίησε ο Ανδρέας Μακρής. Ο νεαρός επιθετικός αγωνίζεται και στις μικρότερες εθνικές μας, έκανε το βήμα προς την Ανδρών και θέλει να εκμεταλλευτεί κάθε ευκαιρία του Πάμπου Χριστοδούλου. Δείτε τι είπε στο Balla. 

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ανδρέας Μακρής:



Για το ντεμπούτο του: 

"Σίγουρα είναι μοναδικό το αίσθημα που νιώθεις τώρα. Δεν είναι πολύ εύκολο να φτάσεις ως εδώ. Είμαι στην αρχή. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την πρώτη μου συμμετοχή, που ήρθα και έπαιξα για πρώτη φορά στην Εθνική. Θα συνεχίσω με τον ίδιο ζήλο για την επόμενη κλήση, γιατί θέλω να είμαι εδώ. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Δουλειά και μόνο δουλειά".

Για τις ευκαιρίες που δίνει ο Πάμπος Χριστοδούλου σε νέους παίκτες και αν θέλει να τις εκμεταλλευτεί:

 "Αυτό είναι το πιο σημαντικό, γιατί όλοι περιμένουν μία ευκαιρία για να την αρπάξουν και να πάνε παρακάτω. Όλοι περιμένουν την αρχή. Μακάρι να συνεχίσει ο προπονητής μας και όποιος είναι εδώ να μας δίνει ευκαιρίες κι εμείς θα δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό".

Για τη νέα αρχή της Εθνικής με τον Πάμπο Χριστοδούλου: 

"Πιστεύω ότι ήμασταν αρκετά καλοί και δικαιούμασταν κάτι παραπάνω από την ισοπαλία. Σίγουρα είναι μία μεταβατική περίοδος τώρα που φεύγουν οι πιο παλιοί και έρχονται οι πιο νέοι. Πιστεύω ότι η Εθνική τα επόμενα χρόνια θα είναι ακόμη πιο δυνατή. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να πάμε όσο πιο ψηλά μπορούμε".

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια