Αμπουρχάνια : "Γνωρίζω ότι θα αγωνιστώ στην Ανόρθωση μόνο για μία σεζόν"


Ο Γκιόργκι Αμπουρχάνια αποκτήθηκε ως μεγάλο ταλέντο με προοπτική, και όπως δήλωσε ο ίδιος σε ΜΜΕ της πατρίδας, δεν ήρθε για να μείνει στην Ανόρθωση, όμως θα δώσει το 100% των δυνατοτήτων του.

Ο 18χρονος Γεωργιανός μεσοεπιθετικός ανάφερε:


«Θα προσπαθήσω να είμαι 100% έτοιμος, γιατί με λιγότερο από 90% δεν θα μπορώ να βοηθήσω την ομάδα στον βαθμό που θέλω. Η ομάδα γνωρίζει τι θέλει από εμένα και εγώ γνωρίζω πολύ καλά τι μπορώ να δώσω».

Mίλησε επίσης για την τεχνική ηγεσία και το μέλλον του: 

«Αγωνίστηκα στα φιλικά παιχνίδια και πιστεύω ότι η τεχνική ηγεσία είναι πολύ αξιόπιστη. Όλοι στην ομάδα με στηρίζουν και πρέπει με τη σειρά μου να βελτιωθώ στον τρόπο παιχνιδιού μου. Γνωρίζω ότι θα αγωνιστώ στην Ανόρθωση μόνο για μία σεζόν και αυτό με κάνει να θέλω να προσφέρω το μέγιστο σε μία τόσο μικρή περίοδο».

Για τον τραυματισμό του ανέφερε ότι σε λίγες μέρες θα μπει και πάλι σε φουλ ρυθμούς ενώ έκανε λόγο για πρόοδο του κυπριακού ποδοσφαίρου: 

«Δεν αποτελεί θαύμα η πρόοδος του ποδοσφαίρου στην Κύπρο. Είναι αποτέλεσμα της δουλειάς και των κινήσεων για τη βελτίωσή του. Για παράδειγμα, η ομάδα μας έφερε μία συσκευή που κόστισε αρκετά ευρώ. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να συναντήσω τόσο καλές συνθήκες στην Κύπρο. Αγαπούν πάρα πολύ το ποδόσφαιρο».



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια