Μεγάλη αναστάτωση (Αντιδράσεις για τις δηλώσεις Φανιέρου)


Aναστάτωση προκάλεσαν στον κόσμο των δύο ομάδων της Αμμοχώστου, Ανόρθωσης και Νέας Σαλαμίνας, ραδιοφωνικές (sportfm) δηλώσεις του προέδρου του Ερμή, Λούκα Φανιέρου, με τις οποίες αναφερόταν στο παράπονο που έχει για την αντιμετώπιση που τυγχάνει για την ανέγερση γηπέδου σε σχέση με τα προσφυγικά σωματεία.

Συγκεκριμένα είπε μεταξύ άλλων:

«Εμείς είμαστε παραπάνω και από πρόσφυγες. Φύγαμε από την Αραδίππου γι'  αυτό θα πω στον ΚΟΑ να μας κάνει και εμάς πρόσφυγες. Να ενταχθώ και εγώ στους πρόσφυγες. Έφυγαν από την Αμμόχωστο, ήρθαν εδώ και έχουν τα γήπεδα τους. Εγώ έφυγα από την Αραδίππου, είμαι χειρότερος από τον πρόσφυγα. Η μόνη ομάδα που δεν παίρνει λεφτά για τα γήπεδα και πληρώνει είναι το ΑΠΟΕΛ που δεν έχει πρόβλημα. Η Ομόνοια με τα κακά της... εποσπάστηκε, και είναι κρίμα. Του Απόλλωνα θα του κάνουν γήπεδο. άρα έμεινε ο Ερμής να κάνει γήπεδο. Οι άλλοι έχουν γήπεδα και τους τα πληρώνει ο ΚΟΑ. Εγώ είμαι σιηλλούιν;»

Οι δηλώσεις που προκάλεσαν φοβερές αντιδράσεις στους χιλιάδες φίλους των δύο ομάδων, αφού θεωρούν ότι προκλήθηκαν έντονα και χωρίς να υπάρχει ο παραμικρός λόγος.

Παράλληλα, στα διάφορα φόρουμ και τις σελίδες κοινωνικές δικτύωσης, ο κόσμος... βράζει, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι κανένα γήπεδο δεν είναι αρκετό για να φέρει πίσω τα κατεχόμενά μας εδάφη και πως μπορεί να υπήρξε εν μέρει κάποια βοήθεια από την Πολιτεία, αλλά ότι κατάφεραν στην προσφυγιά το πέτυχαν με αίμα, ιδρώτα και αμέτρητες θυσίες.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια