Παναγή για το ματς πριν τα 100χρονα: "Eκαμα λάθος ...παραδέχουμαι το.. επαρασύρθηκα..."


Το ποιο κάτω μας το έστειλε αναγνώστης της σελίδας μας ο οποίος θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του...

Γεια σας φίλοι Ανορθωσιάτες . Εχτές βρισκόμουν στη συνέντευξη του κύριου Παναγή. Όταν έφτασε η ώρα των ερωτήσεων ρώτησα τον κύριο Παναγή .

" Σε προηγούμενη συνέντευξη σας μας είπατε πως η κόκκινη κάρτα που μας δώσατε στα 100χρονα μας στο παιχνίδι με τον Ερμή ήταν υποκινούμενη ,καθώς επίσης είπατε πως η Ανόρθωση ήταν η μόνη που τα έβαλε μαζί τους και είδατε τι έπαθε."

Στο πρώτο σκέλος της ερώτησης μου δεν απάντησε γελώντας χαρακτηριστικά ενώ για το δεύτερο σκέλος τοποθετήθηκε λέγοντας πως μείωσαν τις θέσεις για διαιτητές από 7 σε 6 και αργότερα τις αύξησαν σε 9.

Μόλις τέλειωσαν οι ερωτήσεις και ''έκλεισαν οι κάμερες " μου φώναξε και μου είπε σε off the record συζήτηση πως η κόκκινη ήταν υποκινούμενη από τον τέταρτο διαιτητή της αναμέτρησης κ.Τρύφωνος. Μου είπε χαρακτηριστικά

 ''Σαν επαίζετουν το παιχνίδι είδεν ο Τρύφωνος τον Ιούλιο οτι ετοίμαζε παίχτη για αλλαγή και ηβρε την αφορμή σε μια μονομαχία του παίχτη της Ανόρθωσης με τον αντίπαλο και μου φώναξε "δώκε φάουλ γλίορα , δώκε φάουλ"....έκαμα λάθος ...πραδέχουμαι το.. επαρασυρτικα..."

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια