Μακρής: «Η Ανόρθωση κουβαλά Ιστορία»


Συνέντευξη στο Sigmalive και τον Κώστα Αθανασίου έδωσε ο ποδοσφαιριστής μας Ανδρέας Μακρής, λέγοντας πολλά και ενδιαφέροντα για την φετινή Ανόρθωση, τη δική του πορεία και το ποιοι τον βοήθησαν. Αναλυτικά:


-Θεωρείς ότι το βραβείο του καλύτερου νέου επιβράβευσε την προσπάθειά σου μέχρι σήμερα ;

«Είναι πολύ σημαντικό για ένα νεαρό να παραλαμβάνει το συγκεκριμένο βραβείο. Δίνεται μια φορά τον χρόνο και το κατέκτησα. Νιώθω πολύ τυχερός αλλά και ότι επιβραβεύεται η προσπάθειά μου. Παράλληλα μου δίνει κίνητρα να συνεχίσω. Έχω ακόμα πολλά να προσφέρω».

- Μια γενική πορεία της Ανόρθωσης μέχρι στιγμής;

«Η διοίκηση το καλοκαίρι βγήκε και μίλησε με τη γλώσσα της αλήθειας. Ξεκαθάρισε ότι ο αρχικός στόχος της Ανόρθωσης είναι η οικονομική εξυγίανση, χωρίς να σημαίνει ότι το αγωνιστικό θα αφηνόταν στο έλεος του Θεού. Το ποδοσφαιρικό πλάνο κινείται σε επαγγελματικό πλαίσιο και αποδίδει καλά. Πιστεύω ότι η ομάδα έχει ακόμα πάρα πολλά να δείξει. Είμαστε νέα ομάδα και χρειαστήκαμε πίστωση χρόνου. Τώρα είμαστε πιο έμπειροι και πάμε για καλύτερα πράγματα».

- Η Ανόρθωση κλείδωσε τη συμμετοχή στην εξάδα. Πιστεύεις ότι έχει τις δυνατότητες να διεκδικήσει κάτι καλύτερο;  

«Ο πρώτος στόχος της ομάδας ήταν η εξάδα, τώρα θα διεκδικήσουμε ό,τι καλύτερο. Αυτό είναι σίγουρο. Η Ανόρθωση κουβαλά μια ιστορία, η οποία δεν της επιτρέπει να συμβιβάζεται μόνο με τον στόχο της εξάδας.  Όλες οι ομάδες είναι κοντά και πιστεύω ότι έχουμε πολλές πιθανότητες να κερδίσουμε το ευρωπαϊκό εισιτήριο. Είναι και το κύπελλο, το οποίο θα διεκδικήσουμε. Παίζουμε όμορφο, ορθόδοξο ποδόσφαιρο με την μπάλα κάτω και ίσως το καλύτερο στο πρωτάθλημα. Στα πλείστα παιγνίδια που χάσαμε φανήκαμε άτυχοι. Η φετινή Ανόρθωση διακρίνεται από  σταθερότητα».

- Θεωρείσαι το λαμπρό μέλλον της Ανόρθωσης. Υιοθετείς αυτή την άποψη;

«Για να θεωρούμαι το μέλλον της Ανόρθωσης κάποιοι με βοήθησαν:  οι προπονητές και οι συμπαίκτες μου.  Μέσω αυτών εμφανίστηκα και βελτιώνομαι. Το ποδόσφαιρο είναι ομαδικό άθλημα.  Έχω πολλά να βελτιώσω και να μάθω. Χρειάζεται σκληρή δουλειά. Είμαι 19 χρονών και πολύ εύκολα μπορούν να πάρουν τα μυαλά μου αέρα. Είδαμε πολλά ταλέντα να χάνονται. Έβαλα στοίχημα με τον εαυτό μου. Συνεχίζω σεμνός, ταπεινός και με σκληρή δουλειά, ώστε να βοηθώ την ομάδα μου και να εκπληρώσω τα όνειρά μου».

- Η αγάπη του κόσμου είναι μεγάλη. Την αισθάνεσαι;

«Νιώθω την αγάπη του κόσμου όπως κάθε ποδοσφαιριστής της Ανόρθωσης. Προσπαθούμε να την ανταποδίδουμε στον αγωνιστικό χώρο. Είναι πολύ σημαντικό για την ψυχολογία του ποδοσφαιριστή να νιώθει την αγάπη και τη στήριξη του κόσμου».

- Μια σύγκριση του περσινού Μακρή με τον φετινό.

«Είμαι πιο έτοιμος. Νιώθω καλύτερα.  Πέρσι έμαθα πολλά πράγματα από έμπειρους επιθετικούς και κυρίως από τον Γιάννη Οκκά. Φέτος η ομάδα είναι καλύτερη, λειτουργεί σε επαγγελματικό πλαίσιο, γεγονός που βοηθά όλους τους ποδοσφαιριστές».

- Πέτυχες οκτώ τέρματα και είσαι ο πρώτος σκόρερ της Ανόρθωσης. Οι προσδοκίες έχουν ανέβει. Νιώθεις κάποια πίεση;

«Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να έχω τόσο καλή πορεία και να σκοράρω οκτώ γκολ τόσο νωρίς. Σίγουρα νιώθω κάποια πίεση. Υπόσχομαι σκληρή δουλειά και ότι θα προσπαθήσω να πετύχω όσα περισσότερα τέρματα γίνεται, προκειμένου να βοηθήσω την ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της. Τα γκολ είναι πολύ σημαντικό κομμάτι στην ψυχολογία του επιθετικού. Είναι το οξυγόνο του».

- Μετά το πρώτο τέρμα που πέτυχες στο Παραλίμνι χαιρέτησες κάποιον στην κερκίδα με στυλ… στρατιωτικό.

«(Γέλια) Το αφιέρωσα στους “σειράες” μου. Είχαμε μια συζήτηση τις προηγούμενες ημέρες στον στρατό και τους υποσχέθηκα ότι αν σκοράρω θα τους το αφιερώσω».

- Πόσο εύκολο είναι να συνδυάζεις στρατό και προπονήσεις;

«Είναι πάρα πολύ δύσκολο, αφού δεν υπάρχει αρκετός χρόνος ξεκούρασης. Το βράδυ έχω κάποιες σκοπιές αλλά μας έμειναν πέντε μήνες και θα ‘‘περάσουμε’’ (γέλια). Οι αρμόδιοι ευτυχώς δείχνουν κατανόηση και με βοηθούν όσο μπορούν».

- Δηλαδή του χρόνου να σε περιμένουμε ακόμα καλύτερο;

«Θα περιμένω και εγώ ακόμα περισσότερα από τον εαυτό μου. Από το καλοκαίρι θα αφοσιωθώ πλήρως στο ποδόσφαιρο».

- Η προοπτική του εξωτερικού σε ενδιαφέρει;

«Αν πω όχι θα είναι ψέμα. Το όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή είναι να αγωνιστεί στο εξωτερικό. Τώρα είμαι ποδοσφαιριστής της Ανόρθωσης και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Αν έρθει κάποια πρόταση και ικανοποιεί όλες τις πλευρές θα τη μελετήσουμε».

- Δύο κουβέντες για τους Αντρέ Πάους και Φαν Λέουβεν.

«Ο κ. Πάους έχει τη δική του φιλοσοφία. Παίζει με την μπάλα κάτω και τα λάθη περιορίζονται. Είναι ο καλύτερος προπονητής που συνάντησα μέχρι τώρα. Εκτός από καλός προπονητής είναι και πολύ καλός άνθρωπος, με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο και τα αστεία του. Πιστεύω ότι μπορεί να οδηγήσει την Ανόρθωση σε επιτυχίες.

Ο κ. Λέουβεν είναι πολύ σωστός επαγγελματίας. Να σας δώσω ένα παράδειγμα. Έρχεται στα αποδυτήρια και μιλά με τον κάθε ποδοσφαιριστή ξεχωριστά.

Οι δύο Ολλανδοί δημιούργησαν πολύ καλό κλίμα. Δεν μας άφησαν ποτέ μόνους. Μας εμπιστεύονται και μας κάνουν να νιώθουμε πολύ καλά. Μας γεμίζουν αυτοπεποίθηση, πράγμα πολύ σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή».

- Θέλεις να στείλεις κάποιο μήνυμα στον κόσμο;

«Ό,τι και να πούμε είναι λίγο. Μας αγκάλιασε από την αρχή της περιόδου. Ακόμα και όταν δεν εξασφαλίζαμε τα αναμενόμενα αποτελέσματα, χειροκροτούσε την προσπάθεια. Αρχίσαμε σιγά-σιγά να τους δικαιώνουμε που μας στήριξαν. Γνωρίζουμε ότι ο κόσμος θέλει να κερδίζουμε σε κάθε παιγνίδι και αυτό προσπαθούμε να πετύχουμε. Το ίδιο θέλουμε και εμείς, άλλωστε. Όλοι οι ποδοσφαιριστές αγαπάμε τον κόσμο. Είναι κοντά μας, τους νιώθουμε και τους ευχαριστούμε. Η Ανόρθωση εκτιμάται από τον κόσμο, την ιστορία και την προσφυγιά».

Καταλήγοντας, ο Ανδρέας Μακρή ευχαρίστησε επίσης τη διοίκηση και όλο το οικοδόμημα της Ανόρθωσης, τον Γιάννη Οκκά, τον πατέρα του και τον Ομοσπονδιακό μας τεχνικό.

«Ευχαριστώ όλους στην Ανόρθωση. Διοίκηση, προπονητές, τους πάντες. Θέλω να ευχαριστήσω τον πατέρα μου, που είναι ο δάσκαλός μου. Ήταν ποδοσφαιριστής και τώρα προπονητής. Γνωρίζει το άθλημα και με συμβουλεύει. Μου υποδεικνύει τα λάθη μου και με βοηθά στον τρόπο σκέψης. Μεγάλη βοήθεια μου παρέχει και ο Γιάννης Οκκάς, τον οποίο θεωρώ πρότυπό μου. Πέρσι με δίδαξε αρκετά στο γήπεδο. Συνεχίζουμε να έχουμε επαφή και με συμβουλεύει. Και ο κ. Πάμπος Χριστοδούλου είναι στο πλευρό μου. Με βοηθά και αυτός αρκετά. Τους ευχαριστώ και τους δύο πάρα πολύ».

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια