ΦΟΥΤΣΑΛ: Κόκκινος: "Απίστευτος ο κόσμος, η κατάκτηση του κυπέλλου είναι ο στόχος μας"


Ηρθε στην Ανόρθωση το καλοκαίρι, ειναι προσωπική επιλογή του Γιώργου Κυριάκου και με τις μέχρι στιγμής εμφανίσεις του να τον δικαιώνουν για την επιλογή του. Είναι πολλα υποσχομενος κύπριος και δεν ειναι τυχαιο μεσα απο τις εμφανισεις του στην Ανόρθωση κερδισε και κληση στην εθνικη ομαδα. Αν και η φετινη χρονια ακομα δεν τελείωσε σιγουρα ο νεαρος ποδοσφαιριστης Σάλας θα την θυμάται για το απίστευτο τερμα που σημείωσε στον α΄γύρο απέναντι στον ΑΕΤΟ Σολέας....Ο λόγος για τον Χρίστο Κόκκινο με τον οποιο ειχαμε μια σύντομη αλλα εποικοδομητική  συνομιλία...

Αναλυτικα τα οσα μα ανάφερε...

Χρίστο σε καλωσορίζουμε στο Anorthosinews.

 Είναι μεγάλη μου χαρά να βρίσκομαι εδώ μαζί με εσας που στηρίζετε ολα τα τμήματα της Ανόρθωσης . Σας ευχαριστώ που μου δίνετε την ευκαιρία να μιλήσω, μέσω του Anorthosinews, για την ομάδα μας και για τους στόχους που έχουμε θέσει σαν ομάδα αλλά και για τους προσωπικούς μου στόχους.

Πρώτη χρονιά για την Ανόρθωση στα σαλόνια της Α’ κατηγορίας...πρώτη χρονια και για εσένα στην μεγάλη κατηγορία του Κυπριακού φούτσαλ.

Είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση και προνόμιο για εμένα προσωπικά το να αγωνίζομαι στα σαλόνια της Α’ κατηγορίας και πόσον μάλλον με μια ομάδα της οποίας το όνομα κουβαλά μια βαριά ιστορία στους ώμους της. Η ομάδα μας  έχει ανέβει φέτος για πρώτη φορά στην Α’ κατηγορία και η πορεία η οποία κάνουμε μέχρι τώρα είναι εξαιρετική. Αυτό είναι ένα μεγάλο κατόρθωμα και μια πρόκληση για την ομάδα μας.




Κατά πόσο είσαι ευχαριστημένος με την δική σου απόδοση μέχρι σήμερα ;

Δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένος με την δική μου απόδοση μέχρι τώρα λόγω του ότι γνωρίζω ότι μπορώ να προσφέρω πολύ περισσότερα. Κάποιοι τραυματισμοί και το γεγονός  ότι είναι μόλις η δεύτερη μου χρονιά που αγωνίζομαι στον χώρο του φούτσαλ, χρειάστηκα κάποιο χρόνο μέχρι να προσαρμοστώ. Πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση και έτσι και εγώ προσπαθώ να βελτιώνομαι παιχνίδι με παιχνίδι και εύχομαι να φτάσω στο προσωπικά επιθυμητό επίπεδο.




Η ομάδα με προπονητή τον κ.Κυριάκου άλλαξε άρδην την αγωνιστική της ταυτότητα και συμπεροφορά μέσα στο γήπεδο...

Ο κύριος Γιώργος Κυριάκου είναι  ένας από τους λόγους που εγώ προσωπικά ήρθα στην Ανόρθωση. Οι ιδεολογίες του και ο τρόπος παιχνιδιού του με ανέβασε και εμένα αλλά και τους συμπαίκτες μου σε άλλα επιπεδα και συνεχώς μαθαίνουμε απο αυτόν και βελτιωνόμαστε. Είναι  ένας σπουδαίος προπονητής και κάτω από την καθοδήγηση του η ομάδα αποδίδει πολύ καλά και έχει τόσες επιτυχίες στο παρκέ.

Ξέρουμε και βλέπουμε σε μέσα κοινωνικής δυκτίωσης ότι στην ομάδα επικρατεί άριστο και οικογενειακό κλίμα,πιστεύεις συμβάλλει αυτό και στην αγωνιστική εικόνα της ομάδας ;

Είναι φανερό ότι στην Ανόρθωση συμπεριφερόμαστε σαν μια οικογένεια τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Όλοι οι παίχτες, Κύπριοι και ξένοι, έχουμε άριστες σχέσεις μεταξύ μας οι οποίες ξεπερνούν κατά πολύ το φιλικό επίπεδο. Έχουμε δεθεί πολύ μεταξύ μας  και αυτό αντανακλάται και στις επιτυχίες που έχει η ομάδα στο παρκέ.



Είμαστε 5η στο πρωτάθλημα και στους 4 του κυπέλλου...είμαστε μέσα στους στόχους που θέσαμε απο την αρχή της σεζόν;

Σίγουρα αυτή τη στιγμή είμαστε πολύ κοντά στους στόχους  που θέσαμε στην αρχή της σεζόν οι οποίοι ήταν μια καλή παρουσία και μια θέση στην πρώτη τετράδα. Παιχνίδι με παιχνίδι ανεβάζουμε απόδοση και ελπίζουμε να ανεβούμε ακόμα περισσότερο και να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε. Ταυτόχρονα ελπίζω και θα προσπαθήσω και εγώ προσωπικά αλλά και οι υπόλοιποι συμπαίχτες μου για την κατάκτηση του κυπέλλου. Αυτό θα είναι ένα μεγάλο κατόρθωμα για μας και μια ανταμοιβή για την δουλειά που κάνουμε φέτος.



Σε κάθε αγώνα του τμήματος, τουλάχιστον στα εντός έδρας παιχνίδια, ζούμε κάτι το απίστευτο. Νιώθετε την στήριξη του κόσμου ; 

Ο κόσμος έχει αγκαλιάσει το τμήμα από την πρώτη χρονιά και αυτό συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Το τι συμβαίνει σε κάθε εντός έδρας αγώνα είναι όντως απίστευτο. Ο κόσμος φαίνεται να λάτρεψε το άθλημα αυτό το οποίο είναι πραγματικά συναρπαστικό. Εγώ προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που βρίσκεται κάθε παιχνίδι δίπλα μας και μας στηρίζει στην πολύ σημαντική πορεία που κάνουμε. Μας δίνει ένα επιπλέον κίνητρο να αγωνιζόμαστε, καθώς θέλουμε να ανταμοίβουμε τον κόσμο μας με επιτυχίες.



Χριστο σε ευχαριστούμε, ευχόμαστε στο τμήμα τα καλύτερα.

Εγώ σας ευχαριστώ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια