Λέβι: "Υπάρχει κανονισμός"





Διαβάστε όσα είπε ο Ρόνι Λέβι στην δημοσιογραφική μετά την ισοπαλία με τον Απόλλωνα...

Αρχικά: "Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι από το ξεκίνημα, παίζαμε απέναντι σε μια δυνατή και ποιοτική ομάδα. Δεχθήκαμε ένα γκολ από λάθος, συμβαίνει αλλά είναι απογοητευτικό γιατί δεν μας έκαναν ούτε ένα σουτ. Όμως είναι μέρος του παιχνιδιού. Είμαι χαρούμενος για τον Γκόρντον που σκόραρε και διόρθωσε το λάθος του. Είμαι απογοητευμένος από όσα έγιναν στο γήπεδο γιατί όταν παίζουμε στην έδρα μας θέλουμε να κερδίζουμε πάντα. Όμως όπως ήρθαν τα πράγματα ήταν δύσκολο, ειδικά με 10 παίκτες. Πρέπει να εκφράσω τον σεβασμό μου στους παίκτες μου. Τακτικά έμειναν σωστοί και προσπαθούσαμε να βρούμε λύσεις στην επίθεση αλλά το σημαντικότερο είναι το πνεύμα που έδειξαν αλλά και πνεύμα του κόσμου μας. Είναι κάτι που μας λείπει και εύχομαι να το έχουμε ξανά. Εύχομαι κάθε καλό στον Απόλλωνα στο Europa League".
Αν κατάλαβε γιατί αποβλήθηκε ο Σίβου και αν θέλει να πει κάτι για τον διαιτητή: "Δεν είδα, από εκεί που ήμουν δεν μπορούσα να δώ. Επίσης υπάρχει κανονισμός να μην μιλάμε για τους διαιτητές και θα ακολουθήσω τον κανονισμό".
Ποιά η γνώμη του για το Video Assistant Referee: "Είναι καλό που δοκιμάζεται σε άλλες χώρες και να πάει καλά να εφαρμοστεί και στην Κύπρο".

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια