Πολυ κοντα σε Κολαουτι η Ανορθωση


Την απάντηση του Ρομπέρτο Κολαούτι περιμένουν στην Ανόρθωση.

Ο Ισραηλινός επιθετικός αναμένεται μέχρι την ερχομενη  Πέμπτη να δώσει οριστικη  απάντηση του και στην ομαδα μας θελουν να πιστευουν πως αυτή θα είναι θετική.
Παντως η αλήθεια ειναι οτι και ο παιχτης φεναιτε να ειναι θετικος συμφωνα με δηλωσεις του...

«Έχω δεχθεί μία πολύ καλή προσφορά από την Ανόρθωση και έχω δύο μέρες για να πάρω την απόφαση αν θα την αποδεχθώ ή όχι. Είναι ένα σημείο στην καριέρα μου όπου τα χρήματα δεν θα παίξουν μεγάλο ρόλο στην απόφασή μου για τον επόμενο ποδοσφαιρικό μου σταθμό. H απόφασή μου θα ληφθεί με γνώμονα κυρίως το επαγγελματικό επίπεδο που θα συναντήσω, έτσι θα δούμε τι θα γίνει. Θα δούμε τι είναι καλό για την οικογένειά μου και πού (σε ποια ομάδα) μπορώ να προσφέρω περισσότερο. Δεν υπάρχουν διαπραγματεύσεις»