Μπουτίκ ευρωπαϊκών προδιαγραφών


Στα πρότυπα λειτουργίας του καταστήματος της Άρσεναλ βασίζεται το «Anorthosis FC Store».Την εντυπωσιακότερη και πιο πλούσια σε είδη ένδυσης και αξεσουάρ μπουτίκ στην Κύπρο διαθέτει η Ανόρθωση.


Η ανακαίνιση στο κατάστημα της «Κυρίας», το οποίο βρίσκεται κάτω από τη δυτική εξέδρα του σταδίου «Αντώνης Παπαδόπουλος», κόστισε 250.000 ευρώ, ποσό το οποίο δαπάνησε η εταιρία IBG (International Business Group) η οποία έχει και την πλήρη ευθύνη λειτουργίας του για την επόμενη επταετία.

Η συμφωνία Ανόρθωσης-IBG ανακοινώθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2012 και έχει ισχύ για επτά χρόνια. Η εν λόγω εταιρεία που εδρεύει στο Μπαχρέιν και ασχολείται μεταξύ άλλων με το αθλητικό προϊόν, ανέλαβε την ευθύνη ανακατασκευής, προώθησης και λειτουργίας της μπουτίκ. Το κόστος των έργων βελτίωσης, αναβάθμισης και επέκτασης της μπουτίκ επωμίστηκε η IBG.

Αν και αρχικά είχε υπολογιστεί ότι η ανακατασκευή της μπουτίκ θα διαρκούσε μόνο ένα μήνα, εντούτοις παρέμεινε κλειστή για οκτώ ολόκληρους μήνες και άνοιξε τις πύλες της στις 16 Αυγούστου. Ο λόγος της καθυστέρησης είχε να κάνει κυρίως με τον υψηλό βαθμό απαιτητικότητας που διατηρεί η εταιρία IBG ειδικά στον σχεδιασμό και τον λεπτομερής έλεγχο σε ό,τι εισαγόταν στο κατάστημα. «Πιστεύω ότι σε σχεδιασμό και ποιότητα είναι ό,τι καλύτερο έχει να παρουσιάσει κυπριακή ομάδα», ανέφερε ο υπεύθυνος λειτουργίας της μπουτίκ Αργύρης Χατζηαντρέου, εκπρόσωπος της ΙΒG στην Κύπρο.

Ποσοστό επί των πωλήσεων

Η Ανόρθωση βάζει στο ταμείο της ποσοστό επί των πωλήσεων και όχι εξ ολοκλήρου τις εισπράξεις, όμως δεν έχει κανένα λειτουργικό έξοδο. Δεν επιβαρύνεται οικονομικά από το στοκ που υπάρχει στην μπουτίκ, αλλά ούτε πληρώνει τα έξι άτομα που εργοδοτούνται για τη λειτουργία της. Σύμφωνα με πληροφορίες του «K Sports» ο μηνιαίος τζίρος της μπουτίκ κυμαίνεται στις 18.000 ευρώ, όμως ο μέσος όρος σίγουρα θα αυξηθεί στο τέλος των επόμενων τριών μηνών.

Αφενός η περίοδος των Χριστουγέννων προσφέρεται για αύξηση των εσόδων αφού αρκετοί θα επιλέξουν ν’ αγοράσουν αξεσουάρ για δώρα και αφετέρου Ιανουάριος και Φεβρουάριος είναι οι μήνες που η Ανόρθωση γιορτάζει τα γενέθλιά της (30 Ιανουαρίου) και θα κυκλοφορήσουν προϊόντα για τα 103 χρόνια ιστορίας της ομάδας.

Ο υπεύθυνος λειτουργίας της μπουτίκ βρίσκεται σε καθημερινή επαφή με τον γενικό διευθυντή της Ανόρθωσης, Ανδρέα Θεμιστοκλέους, και τον λειτουργό μάρκετινγκ του σωματείου, Νικόλα Βασιλείου, για όλα όσα αφορούν την μπουτίκ. Αν και η IBG έχει ουσιαστικά τον πλήρη ευθύνη λειτουργίας του καταστήματος, τίποτα δεν γίνεται χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της επίσημης Ανόρθωσης.

Τα έσοδα που εισρέουν στα ταμεία της «Κυρίας» ακόμα και σήμερα σε περίοδο οικονομικής κρίσης, είναι πολύ περισσότερα απ’ ό,τι πριν από την ανακατασκευή της μπουτίκ και υπάρχει αισιοδοξία για ακόμα μεγαλύτερα.

198 επιλογές

150 διαφορετικά είδη ρουχισμού και 48 αξεσουάρ μπορεί να βρει κάποιος στην μπουτίκ της Ανόρθωσης. Τα προϊόντα είναι ταξινομημένα σε πέντε διαφορετικά τμήματα. Τα είδη ρουχισμού και αξεσουάρ χωρίζονται σε βρεφικά, παιδικά, γυναικεία και ανδρικά, ενώ υπάρχει ειδικό ξεχωριστό κομμάτι για τις επίσημες φανέλες και άλλα είδη ρουχισμού που χρησιμοποιεί η ομάδα ποδοσφαίρου, όπως φόρμες, φανέλες προπόνησης, φούτερ και σακάκια.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο λειτουργίας της μπουτίκ, Αργύρη Χατζηαντρέου, οι τιμές μειώθηκαν αρκετά μετά από απαίτηση οπαδών, ενώ γίνεται έκπτωση 10% στους κατόχους καρτών διαρκείας. Η επίσημη φανέλα της «Κυρίας» κοστίζει 55 ευρώ η ανδρική και 45 ευρώ η παιδική. Το πάνω μέρος της φόρμας πωλείται στα 50 ευρώ και το κάτω στα 45, ενώ το φούτερ της προπόνησης κοστίζει 30 ευρώ. Στα 110 ευρώ κοστολογείται το σακάκι, το οποίο έχει πολύ μεγάλη ζήτηση.

Διαδικτυακό κατάστημα

Ετοιμάστηκε και προσεχώς θα τεθεί σε λειτουργία το διαδικτυακό κατάστημα της Ανόρθωσης, το οποίο θα μπορεί κάποιος να επισκέπτεται μέσω της επίσημης ιστοσελίδα του σωματείου anorthosis.com. Τον σχεδιασμό και τη λειτουργία της ανέλαβε και πάλι πλήρως η εταιρία IBG και είναι στη βάση λειτουργίας του online καταστήματος της Άρσεναλ, η οποία κάθε χρόνο συγκαταλέγεται μεταξύ των πρώτων πέντε ομάδων παγκοσμίως με πλεονασματικό προϋπολογισμό. Η αγορά προϊόντων μέσω διαδικτύου θα είναι πολύ απλή, με την επιλογή ενός από τους 378 κωδικούς, ο καθένας εκ των οποίων θα αντικατοπτρίζει και ένα προϊόν.


πηγη : 24sports.com.cy
(του Σιμου Παφιτη)

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια