Τόνι Κάλβο στο Balla: "Με εμπνέει ο Ρόνι Λέβι"




Συνέντευξη στην Ειρήνη Σπυροπούλου και στην σελιδα balla.com.cy εδωσε ο ακραιος επιθετικος της ομαδα μας Τονι Καλβο.Μιλησε για ολους και για ολα...Για τον Μεσσι τον Αρη την Μπαρτσα τον Λεβι και για πολλα αλλα....



Αναλυτικά η συνέντευξη του Τόνι Κάλβο στο Balla:


Φτάνει η ώρα του πρώτου επίσημου αγώνα. Είναι έτοιμη η ομάδα;

Δουλεύουμε ήδη εδώ και καιρό, και αρκετά δυνατά. Εγώ πιστεύω ότι η ομάδα είναι έτοιμη να δώσει το καλύτερο δυνατό για να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα εκτός έδρας, κάτι πολύ σημαντικό και για την ομάδα και για τους παίκτες. Αν πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα εκεί, πετυχαίνοντας και γκολ, πρακτικά θα φέρει την πρόκριση πιο κοντά σε εμάς. 

Ποιο θα ήταν ένα καλό αποτέλεσμα στο πρώτο παιχνίδι, εκτός έδρας;Αυτό που θέλουμε είναι να κερδίσουμε. Αυτό είναι το πρωταρχικό, αλλά αν δεν καταστεί εφικτό να κερδίσουμε, θα είναι πολύ σημαντικό να πετύχουμε κάποιο γκολ εκεί. Πάμε όμως εκεί με σκοπό να κερδίσουμε. Είμαστε προετοιμασμένοι γι' αυτό. Εχουμε δουλέψει πολύ. Και πιστεύουμε ότι θα αποσπάσουμε θετικό αποτέλεσμα εκεί. 

Εζησες την προετοιμασία εκ των έσω. Σε τι κατάσταση είναι η ομάδα;Είναι πολύ καλά, η ομάδα είναι πολύ καλά. Η αλήθεια είναι ότι με εξέπληξε πολύ όταν ήρθα, γιατί ουσιαστικά δεν ήξερα κανέναν παίκτη. Είχα παρακολουθήσει από το ίντερνετ κάποια παιχνίδια. Αλλά με εξέπληξε πολύ, γιατί η ομάδα είναι πολύ σοβαρή, και ο προπονητής είναι πολύ σοβαρός, του αρέσει πολύ να δουλεύει σκληρά κι αυτό μου αρέσει. Η ομάδα είναι ικανότατη να πετύχει σπουδαία πράγματα φέτος. Δεν ξέρω αν θα φτάσουμε μακριά στο Γιουρόπα Λιγκ, αν θα πάρουμε το πρωτάθλημα, αυτό δεν το ξέρω. Αλλά έχουμε μία πολύ καλή ομάδα, μία ομάδα σοβαρή, επαγγελματική, και θα τα δώσουμε όλα για να προσφέρουμε χαρά στον κόσμο μας. 

Είσαι ικανοποιημένος από την εικόνα που έδειξε η ομάδα στα φιλικά παιχνίδια;
Ναι, τα φιλικά παιχνίδια της προετοιμασίας είναι για να δουλέψεις, για να τρέξεις, για να διορθώσεις κάποια πράγματα στην τακτική, και στην επίθεση και στην άμυνα. Τα αποτελέσματα ήταν καλά, αλλά το τελευταίο που μας ενδιέφερε ήταν τα αποτελέσματα. Αυτό που μας ενδιέφερε ήταν η προετοιμασία, τα τρεξίματα, να μην έχουν αποστάσεις οι γραμμές, να επιτιθέμεθα και να αμυνόμαστε όλοι μαζί. Ηταν πολύ θετικά τα παιχνίδια, τρέξαμε πάρα πολύ, δουλέψαμε πάρα πολύ με τον προπονητή και η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος.

Εχουμε δει σ' αυτά τα φιλικά ότι η ομάδα είναι πολύ δυνατή στην επίθεση, αλλά έχει κάποια προβλήματα στην άμυνα. Είναι έτσι;Δεν ξέρω τι λέγεται, αλλά εμείς είμαστε πολύ ήρεμοι. Ξέρουμε ότι κάνουμε τα πράγματα σωστά. Μένει ολοένα και λιγότερος χρόνος μέχρι το πρώτο επίσημο παιχνίδι και η ομάδα το μόνο που σκέφτεται είναι ότι πρέπει να κερδίσουμε και όχι τι λένε οι άλλοι για εμάς. 

Το πρώτο επίσημο παιχνίδι φτάνει την κατάλληλη στιγμή για την ομάδα;Αργά ή γρήγορα θα ερχόταν. Δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη στιγμή ή όχι, αλλά, όπως είπα και πριν, η ομάδα δουλεύει καλά, είμαστε προετοιμασμένοι και πλέον θα δούμε στην πράξη. Την Πέμπτη έχουμε ένα σημαντικό παιχνίδι και όπως είπε ο προπονητής ίσως είναι ένα από τα πιο σημαντικά ματς της σεζόν. Είμαστε προετοιμασμένοι και πάμε για τη νίκη.

Ποιος είναι ο στόχος στην Ευρώπη;
Ο στόχος μας θα έπρεπε να είναι η είσοδός μας στους ομίλους και από εκεί και πέρα να δούμε μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε. Ο στόχος της ομάδας και ο δικός μας είναι να μπούμε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ.

Πέρυσι η Ανόρθωση απέτυχε να μπει στους ομίλους, καθώς αποκλείστηκε από μία πιο αδύναμη ομάδα. Είναι πολύ πρόσφατο αυτό, μπορεί να χρησιμεύσει ως παράδειγμα προς αποφυγή;

Ναι μπορεί να είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Λένε ότι πρέπει να κάνεις λάθος για να μάθεις από αυτό. Πιστεύω ότι θα γνωρίζουν τι έγινε λάθος πέρυσι ή αν υπήρχε ατυχία. Θα είμαστε πιο συγκεντρωμένοι φέτος. Είναι όλοι πολύ επαγγελματίες και δουλεύουμε πολύ καλά και σίγουρα δεν θα επαναληφθεί αυτό.

Τι χρειάζεται η Ανόρθωση για να προκριθεί στους ομίλους;

Χρειάζεται να παίξει το ποδόσφαιρο που ξέρει. Υπάρχουν τρεις προκριματικοί γύροι και ασφαλώς και ο παράγοντας τύχη παίζει ρόλο. Ειδικά στον τελευταίο προκριματικό όπου ο αντίπαλος είναι ο πιο δυνατός. 

Πρώτο έρχεται χρονικά το Γιουρόπα Λιγκ, αλλά ο μεγάλος στόχος της Ανόρθωσης είναι το πρωτάθλημα. Πολλοί ισχυρίζονται ότι με τις μεταγραφές που έχει κάνει είναι πιο δυνατή σε σχέση με πέρυσι στη διεκδίκηση του τίτλου. Το συμμερίζεσαι;

Εγώ ειλικρινά έχω τρομερή διάθεση να κερδίσουμε το πρωτάθλημα. Τρομερή. Και όπως έχω εγώ, είμαι σίγουρος ότι έχουν και όλοι οι συμπαίκτες μου, η τεχνική ηγεσία, ο πρόεδρος και οι φίλαθλοι. Αλλά θέλω να πάμε πιο ήρεμα, βήμα-βήμα. Γιατί ήμουν σε ομάδες, όπως ο Αρης και η Λέφσκι, όπου πάντα στην προετοιμασία σε ρωτούν το ίδιο, αν θα κερδίσεις το πρωτάθλημα. Αν πεις ναι, θα το κερδίσουμε, δέχεσαι βολές από παντού. Ναι, είναι στόχος να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, αλλά πρέπει να πάμε βήμα-βήμα. Εχουμε τρία εντός έδρας παιχνίδια στο πρωτάθλημα, πρέπει να τα κερδίσουμε. Κι από εκεί και πέρα να δουλεύουμε καθημερινά με τον προπονητή και τους συνεργάτες του. Να παραμείνουμε επαγγελματίες, όπως είμαστε, και πολύ σοβαρή ομάδα και σίγουρα θα έρθουν τα θετικά αποτελέσματα. Πιστεύω πολύ σ' αυτή την ομάδα και μακάρι, μακάρι, μακάρι να κερδίσουμε αυτό το πρωτάθλημα. 

Πώς βλέπεις τη μάχη για τον τίτλο; Εχεις αποκομίσει ήδη άποψη για τους άλλους διεκδικητές;Εμένα πραγματικά οι αντίπαλοι δεν με ενδιαφέρουν. Με απασχολεί η Ανόρθωση, πώς δουλεύουμε εμείς. Δεν ξέρω τι μεταγραφές κάνει η Ομόνοια, ο ΑΠΟΕΛ ή η ΑΕΚ. Δεν με απασχολεί. Εγώ επικεντρώνομαι μόνο στην ομάδα μου. Δουλεύουμε καλά, σκληρά κι αυτό με νοιάζει.

Η Ανόρθωση έχει πολλούς νέους παίκτες. Πιστεύεις ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να "δέσει" περισσότερο ως ομάδα;
Ναι, χρειαζόμαστε κάποιο χρονικό διάστημα. Εγώ είμαι εδώ ένα μήνα και μία εβδομάδα, γνωρίζω τους συμπαίκτες μου, αλλά όχι όσο θα τους γνώριζα αν ήμουν εδώ ένα χρόνο. Οπότε, ναι, χρειαζόμαστε χρόνο, είναι λογικό. Αλλά, όπως είπα, είμαστε όλοι πολύ σοβαροί, τα δίνουμε όλα σε κάθε προπόνηση, δουλεύουμε πολύ καλά με τον προπονητή κι αυτό κάνει πιο γρήγορη την προσαρμογή. 

Σε προσωπικό επίπεδο, εσύ έχεις προσαρμοστεί ή χρειάζεσαι  περισσότερο χρόνο;Εγώ είμαι πολύ καλά. Η αλήθεια είναι ότι ήδη έχω και σπίτι, η οικογένειά μου έρχεται αυτό το Σαββατοκύριακο. Με την ομάδα προσπαθώ να μπω στο κλίμα στα αποδυτήρια για να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι. Εχω προσαρμοστεί αρκετά καλά. Οι άνθρωποι εδώ είναι πολύ καλοί, και στα αποδυτήρια, και με βοηθούν πολύ, κυρίως ο Πάουλο Ζόρζε. Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πολύ ενωμένοι. 

Βρήκες εδώ αυτό που περίμενες όταν ερχόσουν;Εγώ δεν ήξερα τι θα συναντήσω! Δεν ήξερα τι θα συναντήσω, ειλικρινά... Είμαι ποδοσφαιριστής, είμαι επαγγελματίας και οφείλω να προσαρμόζομαι παντού. Μου αρέσει η πόλη, μου αρέσει η ομάδα, μου αρέσει πάρα πολύ ο προπονητής και οι βοηθοί του. Και μου αρέσει πάρα πολύ η ομάδα που έχουμε. Θα παραμείνουμε ενωμένοι για να πετύχουμε.

Μιλάς συνεχώς με πολύ καλά λόγια για τον προπονητή...Είναι ο προπονητής μου (σ.σ. γέλια). Μου αρέσει που δουλεύει με σοβαρότητα. Στον Αρη είχα τον Εκτορ Ραούλ Κούπερ, ο οποίος είναι ένας προπονητής που μοιάζει πολύ με τον προπονητή μας. Η αλήθεια είναι ότι είχα αποδώσει σε πολύ υψηλό επίπεδο με τον Κούπερ και ελπίζω να συνεχίσω έτσι και με τον προπονητή μας.

Βλέπουμε ήδη από τα φιλικά να έχεις κερδίσει θέση στην ενδεκάδα. Περίμενες να είσαι βασικός τόσο σύντομα;Εγώ γνωρίζω τις ικανότητές μου. Δεν ξέρω τι περίμενα, εγώ πάντα θέλω να παίζω. Είναι λογικό, κάθε παίκτης το θέλει. Αλλά ναι, το περίμενα, γιατί όλοι οι παίκτες χρειάζεται να παίζουν. Και στα φιλικά χρειάζεσαι λεπτά συμμετοχής για να βρεις ρυθμό. Εκπληξη όχι, δεν ήταν για μένα. Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να παίζω αρκετά.  

Οι φίλαθλοι της Ανόρθωσης σε γνωρίζουν από την θητεία σου στον Αρη Θεσσαλονίκης και έχουν πολλές προσδοκίες από σένα. Αυτό σου προσθέτει πίεση;Πίεση όχι! Στο φιλικό που παίξαμε στην έδρα μας με τη Δόξα μου έλεγαν κάποιοι "Αρης, σκουλήκια, ΠΑΟΚ" (σ.σ. γέλια)... Αυτά είναι αστεία και τα εκλαμβάνω ως τέτοια. Αλλά πίεση καμία. 

Εννοώ περισσότερη πίεση λόγω των μεγάλων ευθυνών που περιμένουν να αναλάβεις...Οχι, εγώ είμαι ήρεμος, κάνω τη δουλειά μου. Είμαι επαγγελματίας, είμαι πολύ ήρεμος. Ξέρω τι μπορώ να δώσω και τι δεν μπορώ. Πίεση θα έχουμε αν θα βρισκόμαστε κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος. Τότε ναι, θα υπάρχει κάποια πίεση, αλλά δεν αισθάνομαι πίεση για να δουλέψω και να κάνω αυτό που μου αρέσει. 

Κάνοντας μία αναδρομή στην καριέρα σου, αυτό που ξεχωρίζει είναι η θητεία σου στις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα. Γιατί θεωρούνται οι καλύτερες στον κόσμο;Είναι προφανές (σ.σ. γέλια). Για μένα είναι η καλύτερη ομάδα στον κόσμο. Δεν γνωρίζω τις υπόλοιπες, αλλά για μένα η Μπαρτσελόνα τα πάντα, μου δίδαξε ό,τι είμαι. Απόλαυσα πολλά χρόνια εκεί, είμαι Μπαρτσελόνα, η καρδιά μου είναι Μπαρτσελόνα, η οικογένειά μου είναι Μπαρτσελόνα. Είσαι πολύ μεγάλη, δεν μπορώ να εξηγήσω τι σημαίνει Μπαρτσελόνα. Είναι τεράστια!

Τι έμαθες εκεί ως παίκτης;Εμαθα τα πάντα! Φεύγοντας από τη Μπαρτσελόνα έμαθα άλλα πράγματα εκτός από το στιλ της Μπαρτσελόνα, στα οποία έπρεπε να προσαρμοστώ. Αλλά στη Μπαρτσελόνα είναι... γαμάτα! Μαθαίνεις να κυκλοφορείς συνεχώς τη μπάλα, να κάνει διαρκώς κίνηση με και χωρίς τη μπάλα, να έχεις πειθαρχία. Και δεν διαμορφώνεσαι μόνο ως παίκτης, αλλά και ως άνθρωπος. Είμαι πραγματικά πολύ ευγνώμων στην Μπαρτσελόνα για όλα αυτά τα χρόνια και νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που το λέω σε μία συνέντευξη, αλλά της είμαι πολύ ευγνώμων για όλα αυτά τα χρόνια. 

Οπότε είναι αλήθεια ότι στη Μπαρτσελόνα μαθαίνετε από μικροί αυτό το τίκι-τάκα...Εγώ ήμουν εκεί εννέα χρόνια. Και από πολύ μικρός το σύστημα παιχνιδού ήταν αυτό, να παίζεις με τη μπάλα, με τις συνεχείς πάσες, εκεί πάντα στοιχημάτιζαν στο επιθετικό ποδόσφαιρο. Ετσι δουλεύουν στη Μπαρτσελόνα από μικρά τα παιδιά και κάποια μέρα γίνονται αστέρια. 

Είχες παίξει με κάποιον παίκτη που είναι στην πρώτη ομάδα;
Ναι, έπαιξα με τον Μέσι, τον Πικέ, τον Φάμπρεγκας, τον Πέδρο και με αρκετούς που έχουν φύγει, όπως Βίκτορ Βάθκεθ, Γέφρεν, Μπόγιαν, Τζιοβάνι Ντος Σάντος...

Πώς είναι ο Μέσι;

Τώρα δεν ξέρω, αλλά όταν ήμουν εκεί ήταν πολύ ντροπαλός, πολύ σιωπηλός. Ηταν πολύ καλό παιδί, πραγματικά, αλλά ήταν πολύ εσωστρεφής, δεν μιλούσε. Μετά τα 14-15 άρχισε να ανοίγεται, να αποκτά μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Είναι πολύ καλό παιδί και ταπεινός. Πιστεύω ότι αυτό που τον κάνει καλύτερο παίκτη στον κόσμο είναι η ταπεινότητά του. 

Με κάποιους από αυτούς τους παίκτες, όπως με τον Πικέ, έχεις κερδίσει ένα Μουντιάλ Νέων με την Εθνική Ισπανίας. Τι θυμάσαι από αυτή την εμπειρία;
Με την U20 είχαμε φτάσει μέχρι τα προημιτελικά, με την U19 κερδίσαμε το Μουντιάλ. Η αλήθεια είναι ότι ήταν μία απίστευτη Εθνική. Ηταν απίστευτη, γαμάτη. Ολοι οι παίκτες τώρα παίζουν στην Ατλέτικο Μαδρίτης, στη Βαλένθια, στην Τσέλσι... Ηταν και ο Μάτα στην ομάδα. Ηταν απίστευτη ομάδα. Αυτό που ειλικρινά θυμάμαι ήταν ότι οι γονείς μου ήρθαν με το αυτοκίνητο από τη Βαρκελώνη στην Πολωνία και έμειναν τόσες μέρες κοντά μας και μπόρεσαν να με δουν στον τελικό. Οταν κερδίσαμε, υπήρχε πολύς κόσμος, αλλά τον απώθησα όπως μπορούσα, για να τους αγκαλιάσω και αρχίσαμε να προσευχόμαστε όλοι μαζί. 

Αυτή είναι η καλύτερη ανάμνηση που έχεις από το ποδόσφαιρο;
Ναι, όσον αφορά στους τίτλους, ναι. Η γέννηση του παιδιού μου, το πρώτο μου παιχνίδι, το πρώτο γκολ που του αφιέρωσα. Αυτές είναι αναμνήσεις που δεν ξεχνιούνται. Μένουν χαραγμένες στη μνήμη. 

Ως Ισπανός πώς εξηγείς τους τόσους τίτλους της Ισπανίας τα τελευταία χρόνια σε όλα τα επίπεδα των Εθνικών ομάδων;Το σύστημα της Ισπανίας πρακτικά είναι το σύστημα που χρησιμοποιεί η Μπαρτσελόνα αρκετό καιρό. Στη Μπαρτσελόνα έφερε πολλές επιτυχίες τα τελευταία χρόνια με τον Πεπ Γκουαρντιόλα και τώρα με τον Τίτο Βιλανόβα. Ο Βιθέντε Ντελ Μπόσκε πήρε μία Εθνική με πολλή ποιότητα και με ένα στιλ πολύ παρόμοιο με της Μπαρτσελόνα. Είναι παίκτες που συνδυάζουν την εμπειρία με τα νιάτα, με όρεξη και "δένουν" φανταστικά. 

Μετά τη θητεία σου στην Μπαρτσελόνα ακολούθησε ο Αρης. Πώς ήταν αυτά τα 3,5 χρόνια;Η αλήθεια είναι ότι το απόλαυσα πάρα πολύ, έχω πάρα πολύ ωραίες αναμνήσεις. Πρέπει να πω ότι η διοίκηση μου φέρθηκε πολύ άσχημα, πάρα πολύ άσχημα. Ειδικά μετά από όσα έδωσα στην ομάδα. Οι μεγάλες αναμνήσεις που έχω από εκεί είναι οι φίλαθλοι, οι συμπαίκτες και οι προπονητές που είχα. Αλλά υπάρχουν άνθρωποι που θα έπρεπε να φύγουν από τη διοίκηση της ομάδας, γιατί της κάνουν και θα της κάνουν ζημιά. Είναι πολλοί αυτοί που αγαπάμε αυτή την ομάδα. Αλλά αυτοί οι συγκεκριμένοι θα γαμ... την ομάδα. Θα την γαμ...  

Σε ποιους αναφέρεσαι;Δεν θα πω ονόματα... Δεν θέλω να έχω προβλήματα. Δεν θα πω ονόματα. 

Παρακολουθείς την κατάσταση στην πρώην ομάδα σου και τα τόσα οικονομικά προβλήματα που έχει;

Ναι, έχει πολλά προβλήματα. Εγώ ξέρω ότι υπάρχουν πολλοί καλοί άνθρωποι που προσπαθούν να λύσουν τα προβλήματα. Αλλά υπάρχουν και άλλοι που δεν αξίζει να είναι εκεί. Με στενοχωρεί. Επίσης παίζει ρόλο και η οικονομική κρίση στην Ελλάδα. Με στενοχωρεί πολύ η κατάσταση. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Και στην Ισπανία επίσης υπάρχει μεγάλη κρίση. Υπάρχουν εργαζόμενοι που δεν βγάζουν τα προς το ζην. Ετσι είναι. Πρέπει να σηκωθεί. Είναι μεγάλο το πρόβλημα, αλλά πρέπει να σηκωθεί. Πρέπει να βρει λύση. 

Μετά τον Αρη ήρθε ένας σύντομος δανεισμός στην Πάρμα και μετά μία σεζόν στη Λέφσκι, όπου ήθελαν να μείνεις. Γιατί δεν ανανέωσες;
Ηθελαν να ανανεώσω τον Δεκέμβριο, νομίζω. Ο προπονητής ήθελε να μείνω, γιατί έκανα καλή σεζόν. Τους είπα να μιλήσουν με τον εκπρόσωπό μου. Δεν επιτεύχθηκε αρχικά συμφωνία ή αν επιτεύχθηκε εγώ δεν το έμαθα. Δεν ήξερα κάτι, εγώ ήθελα μόνο να παίζω ποδόσφαιρο και περίμενα να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα. Ολοκληρώθηκε, δεν μου ξαναείπαν τίποτα, προέκυψε η πρόταση της Ανόρθωσης και άλλες δύο προτάσεις από το εξωτερικό. Αποφάσισα να έρθω εδώ και είμαι εδώ και απολαμβάνω. Εχω ένα καλό συμβόλαιο για δύο χρόνια με οψιόν για άλλα δύο. Θα το απολαύσω όσο γίνεται περισσότερο όσο είμαι εδώ. 

Γιατί επέλεξες την Ανόρθωση από όλες τις προτάσεις που είχες;

Επέλεξα την Ανόρθωση γιατί ήμουν ένα χρόνο στη Σόφια και έκανε πολύ κρύο... Οχι, όχι, αυτό είναι αστείο (σ.σ. γέλια). Η αλήθεια είναι ότι μιλούσα με τον Ράμος για το κυπριακό πρωτάθλημα. Ημασταν μαζί στη Λέφσκι. Μου είπε ότι το πρωτάθλημα βελτιώνεται πάρα πολύ και ότι όσο περνάει ο καιρός γίνεται πιο δυνατό. Η Ανόρθωση έκανε καλές μεταγραφές, είχε πάρει τον Πάουλο Ζόρζε, τον Μποαβεντούρα και άλλους... Πήρα πληροφορίες. Ηρθε μία πρόταση, την συζητήσαμε για κανά μήνα, διευθετήσαμε κάποια ζητήματα του συμβολαίου. Κι αφού όλα ήταν καλά, αποφάσισα να έρθω εδώ. Αποφάσισα να έρθω εξ αιτίας των πολύ καλών συστάσεων που μου έδωσε ο Ράμος για την Ανόρθωση. 

Φαντάζομαι ότι για να πειστείς να έρθεις σου έκρυψαν πόση ζέστη κάνει εδώ...

Είχα έρθει άλλες δύο φορές εδώ, οπότε πάνω-κάτω ήξερα τι είδους ζέστη κάνει. Αλλά είχα έρθει για λίγο. Τώρα που είμαι πάνω από ένα μήνα εδώ η ζέστη είναι απίστευτη (σ.σ. γέλια). Αλλά περισσότερο καταλαβαίνεις τη ζέστη την ώρα της προπόνησης. Αρχίζεις να ιδρώνεις, να ιδρώνεις... Το καλό είναι ότι βρήκα σπίτι με πισίνα και είμαι όλη τη μέρα μέσα σ' αυτή. Εκεί "λιώνω" (σ.σ. γέλια).  

Θα μείνεις και τα τέσσερα χρόνια στην Ανόρθωση;Εξαρτάται από μένα. Ξέρω ότι πρέπει να τα καταφέρω. Από την πλευρά μου θα τα δώσω όλα. Αν η Ανόρθωση έχει άλλα πλάνα για μένα, αυτό δεν το γνωρίζω. Μόλις ήρθα, θα είμαι επαγγελματίας. Αν είναι και η Ανόρθωση ικανοποιημένη από μένα, θα είμαστε μαζί. Αυτό που ήθελα ήταν ένα πολυετές συμβόλαιο και το έχω. Από εκεί και πέρα θα δούμε. Εγώ έχω πολύ υψηλούς προσωπικούς και ομαδικούς στόχους. Ελπίζω να εκπληρωθούν. Αν δεν εκπληρωθούν, θα προσπαθήσω να βελτιωθώ περισσότερο, αν όχι, θα το διευθετήσουμε με την Ανόρθωση. Αλλά αυτό δεν εξαρτάται από μένα.

Θα ήθελες να στείλεις και ένα μήνυμα στους φιλάθλους της Ανόρθωσης;
Αυτό που είπα ήδη στη συνέντευξη, ότι θα δουλέψουμε σκληρά, θα δουλέψουμε δυνατά. Οπως είπα, ξέρω τι σημαίνει να παίζεις ή να δουλεύεις σε μία μεγάλη ομάδα, όπως ήταν η Λέφσκι ή ο Αρης. Θέλω να τους πω ότι για εμάς είστε πολύ σημαντικοί σε κάθε παιχνίδι. Και σας παρακαλώ να μας στηρίζετε και να είστε μαζί μας και στις καλές και κυρίως στις κακές στιγμές. Θα σας χρειαστούμε πάρα πολύ καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια