Μόσε Οχαγιόν : "Θέλω να μείνω, μπορούμε το πρωτάθλημα"

Ο Μόσε Οχαγιόν μίλησε στην ιστοσελίδα του ΠΑ.Σ.Π με αφορμή την βράβευσή του για το γκολ που πέτυχε κόντρα στον Απόλλωνα.
Aναλυτικα:

Για το γκολ: "Είμα πολύ χαρούμενος για αυτό το γκολ, δεν είναι κάτι που το βλέπεις σε κάθε παιχνίδι. Δοκιμάζω συχνά τέτοια σουτ και σκοράρω στις προπονήσεις. Στην Πολωνία πέτυχα παρόμοιο γκολ σε φιλικό και στο Ισραήλ σημάδεψα το δοκάρι. Στην Κύπρο φάνηκα τυχερός και είμαι χαρούμενος που είδαν το γκολ αυτό σε όλο τον κόσμο. Ήταν μια καλή στιγμή για μένα, τώρα παίζω καλύτερα και θέλω να βοηθήσω την ομάδα μου". 
Για το ότι ήταν βασικός στο τελευταίο παιχνίδι: "Στο τελευταίο παιχνίδι έπαιξα 90 λεπτά και τα πήγα καλά. Δεν παίζω πολλά παιχνίδια βασικός, όμως πάντα θέλω να παίζω από την αρχή. Ωστόσο, εγώ θα κάνω ό,τι μου ζητηθεί".
Για την φημολογία που τον ήθελε να φεύγει από την Ανόρθωση: "Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να φύγω. Δεν θέλω να φύγω. Πιστεύω στον εαυτό μου, στο ποδόσφαιρο που παίζω και θέλω να μείνω. Ακούστηκε και πιο παλιά ότι με θέλουν από το Ισραήλ και την Κύπρο, όμως, εμένα με ενδιαφέρει μόνο η ομάδα μου. Η δουλειά μου είναι να μιλώ στο γήπεδο".
Για τους στόχους: "Ξεκινήσαμε καλά, μετά χάσαμε από την Δόξα στην έδρα μας και δεν ήταν καλό. Έχουμε πολύ καλούς παίκτες και τον κόσμο που μας στηρίζει. Μπορούμε να κάνουμε κάτι φέτος. Μπορούμε να παλέψουμε μέχρι το τέλος για το πρωτάθλημα. Η Ανόρθωση κάθε χρόνο παλεύει και πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε".
Για το ποδόσφαιρο της Κύπρου: "Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στην Ευρώπη όμως είναι μια χαρά. Υπάρχουν καλές ομάδες και ποδοσφαιριστές και υπάρχει ανταγωνισμός. Ελπίζω στην Κύπρο να φτιαχθούν νέα γήπεδα για παιχνίδια και προπονήσεις για να βελτιωθεί το ποδόσφαιρο".

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια