Μάκος: :Σαν Έλληνας ήταν πιο εύκολο να το καταλάβω τι έχει συμβεί"


Στην ιστοσελίδα www.protathlima.com μίλησε ο ποδοσφαιριστής της Ανόρθωσης, Γρηγόρης Μάκος. Ο Έλληνας μέσος αναφέρθηκε στην επίσκεψη στην Αμμόχωστο και τη συγκίνηση που κυριάρχησε σε όλους τους παίκτες.

Διαβάστε όσα δήλωσε στο www.protathlima.com o Γρηγόρης Μάκος:

Για τα συναισθήματα από την επίσκεψη στην Αμμόχωστο: «Εγώ προσωπικά είχα την ευτυχία και πέρσι να ξανά επισκεφτώ την Αμμόχωστο, φυσικά ήταν μεγαλύτερη η διαδρομή στο Ριζοκάρπαζο. Η αλήθεια είναι ότι μου προκάλεσε πάλι μία “ ανατριχίλα ”.

Οι άνθρωποι της ομάδας μάς έλεγαν να βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση των ανθρώπων της Αμμοχώστου. Εγώ σαν Έλληνας ήταν πιο εύκολο να το καταλάβω. Αν σκεφτείς πραγματικά τι έχει συμβεί... Αυτό που υπήρχε στη συζήτηση είναι ότι ποτέ δεν θα μάθουμε 100% τι είχε συμβεί.

Είδαμε το πολιτισμικό κέντρο της Αμμοχώστου, αλλά και το σημείο που είχε γίνει το συμβάν με τον Τάσο Ισαάκ και τον Σολωμό Σολωμού. Μετά έκατσα και μόνος μου και έψαξα, είναι πραγματικά ένα σημαντικό γεγονός»

Για την αλλαγή της διάθεσης όταν εισήλθαν στα κατεχόμενα εδάφη: «Είναι πολύ παράξενο και απίστευτο πως αλλάζει η ψυχολογία από μία γραμμή. Με το που περάσαμε στην απέναντι πλευρά ήταν μία συννεφιά. Λέγαμε στην επιστροφή ότι θα περάσουμε πίσω και θα είναι μία χαρά. Απορώ με κάποιους ανθρώπους πως μπορούν και πάνε συνέχεια, θεωρώ ότι είναι κάτι πολύ βαρύ. Και μπράβο τους γιατί προσπαθούν να κρατήσουν έτσι τις μνήμες».

Για τις αντιδράσεις των ξένων παικτών: «Είδα όλα τα παιδιά να ρωτάνε πληροφορίες. Εγώ γνώριζα κάποια πράγματα και τους βοήθησαν. Το ζουμί βασικά, για να καταλάβουν καλύτερα. Ξέρανε σε ποια ομάδα ήρθαν να αγωνιστούν και είναι σημαντικό να ξέρουν και την ιστορία της».

«Χρόνο και υπομονή»
Πώς βλέπει τη φετινή χρονιά: «Έχω πει ξανά ότι γίνεται καλή προσπάθεια από την αρχή της χρόνιας, όμως χρειάζεται χρόνο και υπομονή. Ελπίζω ότι ο κόσμος το έχει καταλάβει. Έχουμε βγάλει δύσκολο πρόγραμμα, όμως προσωπικά επειδή έρχονται επικίνδυνα ματς, το ζητούμενο είναι να παίρνουμε το τρίποντο».

Για τον επόμενο αντίπαλο, τον Οθέλλο: «Ξεκινά μία σειρά από επικίνδυνα παιχνίδια. Όλες οι ομάδες έχουν ανεβεί πάρα πολύ. Έχω δει τον Οθέλλο σε δύο παιχνίδια. Μπορεί να είναι μία ομάδα που να ανέβηκε φέτος στην πρώτη κατηγορία, όμως παλεύει τους αγώνες. Χρειάζεται προσοχή».

Για τη δική του απόδοση: «Η δεύτερη χρονιά στην ομάδα πιστεύω θα είναι καλύτερη. Θέλω να βρω τον ρυθμό μου επειδή είχα και ένα τραυματισμό στην αρχή της χρονιάς. Ο κόσμος ίσως να μην καταλαβαίνει ότι οι τραυματίες δεν μπορούν να επανέλθουν με ένα κουμπί. Χρειάζονται χρόνο, να βρουν τα πατήματά τους. Θεωρώ ότι βοηθάω την ομάδα και εύχομαι να έχω μία καλή συνέχεια για την ομάδα, αλλά και για εμένα προσωπικά».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια