Καμίνσκι: "Αν δεν πάω πίσω στην Άντερλεχτ δεν θα τα βάψω μαύρα θα παραμείνω στην Ανόρθωση, η οποία είναι παραπάνω από ένας σύλλογος"


Έχουν να λένε πως ένας τερματοφύλακας που είναι γεννημένος για να διαπρέψει, το φανερώνει από τα πρώτα του βήματα. Το παρελθόν της Ανόρθωσης επιβεβαιώνει του λόγου το αληθές: Νίκος Παναγιώτου, Μιχάλης Σιημητράς και Αντώνης Γιωργαλλίδης. Από μικρή ηλικία ενέπνεαν εμπιστοσύνη κάτω από τα δοκάρια και είδαν την καριέρα τους να εκτοξεύεται.

Σήμερα, μια δεκαετία και βάλε μετά από την ανάδειξη των σπουδαίων ντόπιων «άσων», η ομάδα της Αμμοχώστου επιχείρησε ένα παρόμοιο εγχείρημα με την απόκτηση του Τόμας Καμίνσκι. Του νεαρότερου βασικού κίπερ των τελευταίων αρκετών χρόνων. Την προσεχή Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου, ο Βέλγος θα γιορτάσει τα 22 του χρόνια στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», στο οποίο επιθυμεί να παραμείνει για περισσότερο καιρό από τον μονοετή δανεισμό του από την Άντερλεχτ, εάν το επιτρέψουν οι συνθήκες, όπως ανέφερε στη συνέντευξη του στο «Goal». 

Ας τη δούμε…


Τόμας, να μου επιτρέψεις να αρχίσω τη συζήτηση μας από την προηγούμενη σου ομάδα, την Άντερλεχτ.

«Ναι, ευχαρίστως, κανένα πρόβλημα».

Έχω διαβάσει βελγικά και ολλανδικά δημοσιεύματα για σένα και δεν βγάζω άκρη. Κάποια λένε ότι θα επιστρέψεις και άλλα πως δεν θα είσαι στα πλάνα της Άντερλεχτ ούτε του χρόνου. Τι ισχύει, έχεις ενημερωθεί;

«Για να είμαι ειλικρινής, δεν ξέρω ακόμα. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν θα επιστρέψω στην Άντερλεχτ. Τα διαβάζω και εγώ αυτά στις εφημερίδες αλλά κανείς δεν με έχει ενημερώσει για οτιδήποτε. Αλλά και να μου πουν να μην πάω πίσω, δεν θα τα βάψω μαύρα. Θα παραμείνω στην Ανόρθωση, η οποία είναι παραπάνω από ένας σύλλογος. Ο κόσμος αγαπά πολύ την ομάδα, η οποία μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ».

Σε περίπτωση που η Άντερλεχτ σε κρατήσει εκτός πλάνων, θα επέλεγες να συνεχίσεις την καριέρα σου στην Ανόρθωση;

«Ναι, θα προτιμούσα την Ανόρθωση, που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ και με βοήθησε. Θέλω να ανταποδώσω, να βοηθήσω και εγώ την ομάδα, χάρη στην οποία παίρνω και αυτοπεποίθηση».

Το βελγικό πρωτάθλημα βρίσκεται σίγουρα σε πιο πλεονεκτική θέση από το κυπριακό όμως τα τελευταία έξι χρόνια, οι ομάδες μας βρίσκουν τον τρόπο να διακριθούν στην Ευρώπη.

«Το γνωρίζω. Το επίπεδο εδώ είναι αρκετά καλό και υπάρχουν δυνατές ομάδες. Μία από αυτές είναι η Ανόρθωση. Είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Με υπομονή και δουλειά, μπορεί να βελτιωθεί και να επανέλθει στην Ευρώπη. Έχω και εγώ την ευκαιρία να προοδεύσω».

«ΞΕΡΕΙ ΤΟΝ ΜΠΕΚΙΑΪ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΧΑΣΙ»

Από ποιους παράγοντες πιστεύεις ότι θα καθοριστεί το μέλλον σου;

«Εξαρτάται από την Άντερλεχτ και αν θα κάνω καλή σεζόν. Έχω μια καλή επαφή με τον προπονητή της, Μπέσνικ Χάσι, ο οποίος παρακολουθεί την πορεία μου με την Ανόρθωση. Βλέπει τους αγώνες μας και ενημερώνεται. Γνωρίζει και τον προπονητή των τερματοφυλάκων μας, τον Αριάν Μπεκιάι αφού είναι και οι δύο από την Αλβανία».

Στα τέσσερα παιχνίδια που αγωνίστηκες και σε λιγότερο από δύο μήνες στην Κύπρο, τι πρόλαβες να διαπιστώσεις;

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την ομάδα, από τον κόσμο, από τη ζωή εδώ. Το επίπεδο του πρωταθλήματος είναι αρκετά καλό και το λέω επειδή έχω αγωνιστεί και στο Βέλγιο. Όλες οι ομάδες παλεύουν για τη νίκη και γίνονται πολλά ανταγωνιστικά παιχνίδια. Είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα για τις μεγάλες ομάδες. Μου το είχε πει και ο προπονητής μου στην Άντερλεχτ όταν ερχόμουν στην Κύπρο».



«ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ, ΠΡΩΤΗ 4ΑΔΑ, ΕΥΡΩΠΗ»

Ποια είναι η άποψη σου για το στιλ παιχνιδιού της ομάδας και τις εμφανίσεις της;

«Κατά την προσωπική μου άποψη, η Ανόρθωση παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στην Κύπρο, το οποίο αρχίζει από πίσω. Μπορούμε σίγουρα να βελτιωθούμε και να κάνουμε περισσότερες καλύτερες εμφανίσεις».

Ποιες είναι οι φετινές προοπτικές;

«Αν συνεχίσουμε έτσι και όσο θα βελτιωνόμαστε, πιστεύω ότι θα έχουμε καλές πιθανότητες για την πρώτη 4άδα και για μια θέση στην Ευρώπη. Αν το πετύχουμε θα είναι καλό για το σύλλογο και για τους οπαδούς μας».

Παρά την πολύ καλή απόδοση που είχατε σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια, πήρατε δύο νίκες στο γήπεδο σας αλλά χάσατε και τα τέσσερα εκτός έδρας. Είναι θέμα αποτελεσματικότητας, τακτικής ή λαθών που μπορούν να διορθωθούν;

«Είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Το συζητήσαμε στα αποδυτήρια της ομάδας, το ανέλυσε ο προπονητής μας και προτιμώ να το κρατήσω για μας στα αποδυτήρια. Η προσπάθεια μας είναι να βρούμε τις λύσεις στο γήπεδο και να παίρνουμε αποτελέσματα».

Είστε νεανική ομάδα κατά σημαντικό ποσοστό, έχετε ενθουσιασμό, επιθετική νοοτροπία αλλά όχι πολλή εμπειρία παίκτες. Το θεωρείς μειονέκτημα;

«Είμαστε μια νέα ομάδα και σίγουρα έχουμε πολλά να μάθουμε. Όσο προχωράμε, κάθε ματς που περνά, τόσο περισσότερο θα βελτιωνόμαστε. Μπορούμε να παίξουμε ακόμα καλύτερο ποδόσφαιρο, φτάνει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά στην προπόνηση, να έχουμε αυτοπεποίθηση και τον κόσμο δίπλα μας».



ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟ

Δείχνεις μεγάλο ενδιαφέρον για την ιστορία του συλλόγου. Είχες πάει στην κατεχόμενη Αμμόχωστο, δυο εβδομάδες πριν από τη μετάβαση της ομάδας;

«Ναι είναι αλήθεια. Είχα πάει στην Αμμόχωστο μαζί με τη φίλη μου. Θέλαμε να δούμε από κοντά την πόλη γιατί μάθαμε και ακούσαμε πάρα πολλά. Ήθελα κι εγώ να μάθω περισσότερα για την ιστορία της Ανόρθωσης. Και τις δύο φορές που πέρασα στην άλλη πλευρά και όταν βρέθηκα να κοιτάζω την πόλη-φάντασμα, ένιωσα πολύ περίεργα συναισθήματα. Κατάλαβα γιατί η Ανόρθωση σημαίνει τόσα πολλά για τον κόσμο της, ειδικά για τους κατοίκους αυτής της πόλης, για την οποία έμαθα πως ήταν η πιο όμορφη της Κύπρου».

Είναι πολύ συχνές οι αναφορές σου για τον κόσμο και ας είσαι για μικρό χρονικό διάστημα στην Κύπρο.

«Οι οπαδοί μας είναι εντυπωσιακοί. Νιώθω πολύ ωραία και άνετα μαζί τους. Όταν με δουν με αναγνωρίζουν και μου μιλούν με πάθος για την Ανόρθωση. Μου αρέσει που αγωνίζομαι σε αυτή την ομάδα, με τέτοια ιστορία και για τον κόσμο της. Θέλω να προσφέρω και να δίνω σε κάθε αγώνα τον καλύτερο μου εαυτό».



«Η ΑΓΓΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ»

Έχεις πει ότι στοχεύεις σε μια ανοδική καριέρα. Υπάρχει απώτερος σκοπός;

«Θέλω να αγωνιστώ στην Αγγλία. Είναι το όνειρο μου. Αυτή τη στιγμή με ενδιαφέρει μόνο η Ανόρθωση, μέσω της οποίας μπορώ να βελτιωθώ και να γίνω περισσότερο γνωστός διότι έχει πολλές προοπτικές. Έχουμε δυνατότητες, ένα πολύ καλό γήπεδο, πολύ καλούς παίκτες και εντυπωσιακό κόσμο».

Να περιμένουμε νεότερο από την Εθνική σου;

«Προς το παρών είναι δύσκολο γιατί έχουμε τρεις πολύ καλούς τερματοφύλακες στην Εθνική (Κουρτουά, Μινιολέ, Ζιλέ) αλλά στο μέλλον ποτέ δεν ξέρεις. Πριν πάει η Εθνική στη Βραζιλία για το Μουντιάλ πάντως, ήμουν στην επιλογή για το προπονητικό κέντρο. Θα δούμε στο μέλλον».

«Ο ΦΑΝ ΛΙΟΥΕΝ ΕΙΧΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ»

Ποιος άνθρωπος έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μετεγγραφή σου και γιατί έγινε την τελευταία στιγμή;

«Ο κύριος Τεντ φαν Λίουβεν είχε μιλήσει για μένα από τον Ιούνιο αλλά οι άνθρωποι της Άντερλεχτ μου το είπαν την τελευταία στιγμή. Είχα τρεις ημέρες για να αποφασίσω και πιστεύω ότι καλά έκανα που αποφάσισα να έρθω στην Ανόρθωση».

ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 16 ΧΡΟΝΩΝ

Ο Καμίνσκι έκανε ντεμπούτο στα βελγικά γήπεδα σε ηλικία 16 χρόνων, τον Μάη του 2009 με τη φανέλα της Γκέρμιναλ. Με την οποία μέτρησε 39 συμμετοχές σε τρεις σεζόν.

Ο διεθνής με όλες τις «μικρές» εθνικές Βελγίου, τη σεζόν 2011-12 έπαιξε ως δανεικός στην ΟΗ Λίουβεν, προσθέτοντας 25 εμφανίσεις στο βιογραφικό του.

Υπεράσπισε την εστία της Άντερλεχτ σε 13 αγώνες, από την περίοδο 2012-13 μέχρι τις αρχές της σεζόν 2014-15. Ανάμεσα στους οποίους και οι δύο περσινές αναμετρήσεις με την Παρί για το Τσάμπιονς Λιγκ.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια