Δηλώσεις Μακρή και Λαϊφη στην Cytavision (βίντεο)


Μακρής και Λαίφης εντυπωσίασαν και μίλησαν μετά τον αγώνα στη «Cytavision» για το σήμερα και τα όνειρα τους.
Ο Ανδρέας έδωσε και την είδηση ότι έχει ήδη υπογράψει ανανέωση του συμβολαίου του:

«Δεν είναι εύκολο να βάλεις δυο γκολ. Έπαιξα εκεί που πιστεύω μου αρμόζει. Έχω ακόμα να δείξω πράγματα, παίξαμε πολύ καλά και ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου. Ήταν εντολή του προπονητή να αλλάζουμε θέσεις.

Έχω υπογράψει όλα τελείωσαν. Είμαι ευχαριστημένος στην ομάδα».

Ο Λαίφης δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του για το γκολ που έβαλε:

«Το έψαχνα αυτό το γκολ. Ήρθε σήμερα και με ικανοποιεί κι εμένα και για την ομάδα. Ευχαριστούμε τον κόσμο, ήταν σημαντική νίκη. Έχουμε τρία ντέρμπι στη σειρά και θα ξεκινήσουμε δουλειά σε αυτά. Έχουμε πίεση σε κάθε παιχνίδι, σιγά σιγά αρχίσαμε να δένουμε και θα φανεί στα επόμενα τρία ματς πόσο αντέχουμε».



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια