Λ.Τράττος : "Πήγα 4 φορές στον Κουτσοκούμνη να του αποδείξω ότι οι ορισμοί δεν γίνονται από τον Ρεικβαρτ"

Για πόλεμο που δέχεται από την ομοσπονδία αλλά και από μερίδα διαιτητών του συνδέσμου, έκανε λόγο ο πρόεδρος των διαιτητών, Λεόντιος Τράττος, ο οποίος μίλησε στον Super Sport FΜ.







Ο απολογισμός της φετινής χρονιάς...

«Ήταν μια καλή χρονιά με τα λάθη της. Όσο και να θέλουμε να δικαιολογήσαμε κάποια λάθη και να πούμε ότι είναι ανθρώπινα, υπήρχαν φορές που έθιγαν την αξιοπιστία της διαιτησίας. Κάποια παιχνίδια μας πήραν πίσω. Ο φίλαθλος κόσμος τα γνωρίζει πολύ καλά. Καταφέραμε μετά από τέσσερα χρόνια να εξασφαλίσουμε διαιτητές για τον τελικό κυπέλλου. Είναι με χαρά που είδαμε την ομοσπονδία να εμπιστεύεται τους Κύπριους διαιτητές. Αν ήμασταν πιο συνεπείς στις υποχρεώσεις μας, θα μπορούσαμε να καταφέρουμε πολύ περισσότερα».

Από πού πηγάζουν τα προβλήματα...

«Ξεκινά από τους ορισμούς διαιτητών, τις πελατειακές σχέσεις διαιτητών με παράγοντες σωματείων αλλά και αξιωματούχους της ομοσπονδίας».

Για την τοποθέτηση του κ. Κουτσοκούμνη για τον ίδιο και τον κ. Παναγή...

«Έχω πέσει από τα σύννεφα με την απάντηση του. Είπε πρώτα «αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν τις εκλογές τους» και μετά είπε «ρωτήσετε τους ίδιους» για το λόγο που δεν είμαστε στους ορισμούς. Έχω παραξενευτεί με την απάντηση που έδωσε ο κ. Κουτσοκούμνης. Δεν μπορεί, ένα διαιτητής που είναι στον κατάλογο Α΄ Κατηγορίας της ΟΥΕΦΑ να διαιτητεύει μόνο τρεις αγώνες στις δέκα αγωνιστικές των πλέι οφ. Συντηρούν κάποια παρασκήνια για να γίνονται αυτά και δεν έχω τον παραμικρό ενδοιασμό να το πω. Επειδή κάποιοι είναι διεκδικητικοί και θέλουν να υπάρχει αξιοπρέπεια, δεν τους θέλουν στο χώρο. Υπηρετώ τον χώρο εδώ και 18 χρόνια. Τα τελευταία δέκα χρόνια πέρασα από όλα τα πόστα του συνδέσμου. Ουδέποτε έβαλα προσωπικά συμφέροντα γιατί δεν έχω να κερδίσω τίποτα. Απεναντίας, έχω προσωπικό και διαιτητικό κόστος. Δέχομαι αυτό τον πόλεμο και εντός και εκτός. Δεν μπορούν κάποιοι συνεργάτες μου στο δ.σ., να λένε πριν δύο μήνες ότι είναι πετυχημένο το έργο μου και τώρα να με κατηγορούν δημόσια και να λένε ότι το πρόβλημα είναι ο Τράττος και ο Παναγή. Αν είμαστε το πρόβλημα, είμαστε έτοιμοι να πάμε στο σπίτι μας. Αυτά τα λέω εδώ και καιρό. Μπορεί να μην τα έχω καταγγείλει δημόσια, όμως τα έχω καταγγείλει γραπτώς στην ομοσπονδία. Δεν έχω πάρει καμία απάντηση τα τελευταία χρόνια. Κάποιοι μου έδωσαν ειρωνικές απαντήσεις. Φαίνεται πως, για να σωθεί η διαιτησία, θα πρέπει να φύγει ο Τράττος και ο Παναγή...».

Για τους ορισμούς διαιτητών και τον Ρέικβαρτ...

«Είπα σε μια συνέντευξη μου, ότι ο άνθρωπος μπορούσε να κάνει καλύτερα τη δουλειά. Από το τότε δέχομαι ανελέητο πόλεμο. Δεν τους κάνει ο κ. Ρέικβαρτ τους ορισμούς. Κάποιοι τον χρησιμοποιούν, όπως χρησιμοποιούσαν τους προκατόχους του. Χρησιμοποιούν διαιτητές για να εξασφαλίζουν καίρια πόστα στην ομοσπονδία. Κατήγγειλα στον πρόεδρο της ομοσπονδίας, το γεγονός ότι δεν αξιολογείται συγκεκριμένος διαιτητής σε κατηγορία και η απάντηση που έλαβε ο διαιτητής είναι ότι βλέπει συγκεκριμένη ομάδα σαν φίλαθλος και για αυτό δεν αξιολογήθηκε στην Α΄ Κατηγορία. Υπάρχουν στοιχεία και δεν έχω τον παραμικρό φόβο να τα δώσω στη δημοσιότητα. Θα σας παραπέμψω στον κ. Κουτσοκούμνη. Τα έχω καταγγείλει και γραπτώς. Πήγα τέσσερεις φορές στο γραφείο του κ. Κουτσοκούμνη να του αποδείξω ότι οι ορισμοί δεν γίνονται από τον κ. Ρεικβαρτ γιατί κάποιοι γνώριζαν τους ορισμούς πριν το ξέρουν οι ίδιοι οι διαιτητές. Αντιθέτως κάποιοι διαιτητές έπαιρναν παράγοντες σωματείων για να τους πουν ότι κάνουν παιχνίδια των ομάδων τους, δύο μέρες πριν. Είχαν το θράσος να απολογηθούν στους παράγοντες των ομάδων. Δεν θέλω να με κατηγορήσει κάποιος, ότι δεν τα είπα κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος, για να μην διαταράξω τα νερά, αλλά και να μην δώσω ευκαιρία να φέρουν ξένους διαιτητές. Θα έχω προσωπικό και διαιτητικό κόστος με αυτά που λέω. Πάγιο μέλημα μου όμως, ήταν η αμοιβαία και ειλικρινή συνεργασία του συνδέσμου και της ομοσπονδίας. Δυστυχώς αυτό υπήρχε μόνο από την πλευρά του συνδέσμου. Ουδέποτε ήμουν εκλεκτός της ΚΟΠ και ουδέποτε θέλω να γίνω. Πολεμώ με την αξιοπρέπεια μου για να βρουν οι νέοι συνάδελφοι καλύτερες μέρες στην εξέλιξη τους. Οι πελατειακές σχέσεις δεν έχουν χώρο στη διαιτησία. Αυτό το έχω καταφέρει με το να ορίσω δύο άτομα στην επιτροπή διαιτησίας στην Γ΄ και Δ΄   Κατηγορία. Μέλημα τους ήταν το ίδιο που ήθελα και εγώ. Αξιοκρατία στην Γ΄ και Δ΄ Κατηγορία. Να ορίζονται όλοι με τις ίδιες ευκαιρίες, ανεξαρτήτως επαρχίας και άλλων καταστάσεων που αμαυρώνουν το χώρο της διαιτησίας. Αυτό το έχω πετύχει. Για μένα είναι πολύ σημαντικό, το ότι περπατώ στον κόσμο και μου λένε ότι άλλαξαν τα πράγματα στην Γ΄ και Δ΄ Κατηγορία. Δέχονται τα λάθη οι παράγοντες γιατί αντιλήφθηκαν ότι κάτι άλλαξε».

Τι μπορεί να κάνει ένα διαιτητή να τον εμπιστευτεί...

«Πριν δύο χρόνια όταν κατέβαινα για πρόεδρος του συνδέσμου, ο πρώτος που το ήξερε ήταν  ο κ. Πάπουτσος. Ήμουν στη Γερμανία, του τηλεφώνησα και του έθεσα τους προβληματισμούς μου και τους λόγους που θα διεκδικούσα την προεδρία. Δεν έχω υλοποιήσει στο μέγιστο βαθμό τις υποσχέσεις που έχω θέσει, όμως αυτό δεν εξαρτιόταν μόνο από μένα. Διεκδικώ επανεκλογή για να έρθουν καλύτερες μέρες μακριά από πελατειακές σχέσεις και μακριά από την υποδούλωση της διαιτησίας».

Για το γεγονός ότι ο κ. Αργυρού έχει προβάδισμα...

«Ο κ. Αργυρού, δικαιούται να διεκδικήσει την προεδρία. Είναι άνθρωπος που εκτιμώ, όμως διερωτώμαι, πως γίνεται από τη στιγμή που κατέχει καίρια πόστα στην ΚΟΠ, θα διασφαλίσει την ανεξαρτησία και τα συμφέροντα της διαιτησίας. Δική μου υποψηφιότητα στηρίζεται από άτομα που έχουν ίδιες αρχές. Την ανεξαρτησία, την αξιοπιστία και αξιοπρέπεια του συνδέσμου, μακριά από πελατειακές σχέσεις».

Ένα γενικότερο σχόλιο για τις καυστικές τοποθετήσεις του...

«Επέλεξα αυτή τη στιγμή γιατί έχουν τελειώσει τα πρωταθλήματα. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος στις εκλογές, δεν θέλω να κατηγορηθώ για το πότε τα είπα. Καλώ τα σωματεία να υποστηρίξουν αυτά που έχω πει. Τις καταγγελίες, οι ίδιοι τις έχουν κάνει σε μένα».

Για τις τελευταίες εξελίξεις...  

«Η ομοσπονδία άλλαξε τους κανονισμούς διαιτησία όπως της συμφέρει. Καταθέσαμε τις απόψεις μας και δυστυχώς δεν πήραμε καμία απάντηση. Εδώ και πέντε μήνες από τις 20/12, έχουμε στείλει επιστολές και ζητούμε άμεσες συναντήσεις για σημαντικά θέματα. Δεν πήραμε όμως καμία απάντηση. Κάποιοι σκόπιμα δεν έρχονται σε συνάντηση μαζί μας».

Άρα, υπάρχει σχέδιο...  

«Βέβαια. Έμαθα να πολεμώ και πάντα θα πολεμώ για την αξιοπιστία του συνδέσμου διαιτητών Κύπρου. Αν ήθελα το ατομικό μου όφελος, δεν θα ήμουν στα διοικητικά». 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια