Φούτσαλ : Λακούφης : " H επιλογή μου να αγωνιστώ στην ΑΝΟΡΘΩΣΗ θα μου προσφέρει πολλά"

Το πρώτο απόκτημα της φουτσαλικής Ανόρθωσης για φέτος, ήταν ο Νεόφυτος Λακούφης. Πρόκειται για διεθνή φουτσαλιστή ηλικίας 24 ετών, ο οποίος αγωνιζόταν επί 8 χρόνια στη ΣΠΕ Στροβόλου.

O παίκτης μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Ανόρθωσης...










Η απόφαση να έρθει στην Ανόρθωση

Αδιαμφισβήτητα, η Ανόρθωση είναι ένα μεγάλο Σωματείο, με τεράστια ιστορία στον χώρο του αθλητισμού και κυρίως σε αυτόν του ποδοσφαίρου. Πιστεύω πως η επιλογή μου να αγωνιστώ με τη φανέλα αυτής της ομάδας θα μου προσφέρει πολλά. Είναι ένα βήμα το οποίο θα με αναδείξει σαν αθλητή λόγω του ότι αυτή η ομάδα βάζει στόχους, δουλεύει σκληρά, τους ολοκληρώνει και «αενάως αναγεννάται».

Στόχοι και φιλοδοξίες με την ομάδα της Αμμοχώστου

Γνωρίζοντας την πορεία της Ανόρθωσης τα τελευταία δύο χρόνια και την άνοδό της τώρα στην Α’ κατηγορία, έχω καταλάβει πως η φουτσαλική Ανόρθωση είναι μία ομάδα η οποία δουλεύει επαγγελματικά. Δικός μου στόχος είναι να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα και να δώσω όσα πιο πολλά μπορώ.

Όσον αφορά τις φιλοδοξίες μου, επιθυμώ να κάνουμε μία καλή πρώτη εμφάνιση στην Α’ κατηγορία και - με τον καιρό - να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τίτλους.

Ένα μήνυμα προς τον κόσμο της Ανόρθωσης

Θα ήθελα να καλέσω τον κόσμο της Ανόρθωσης να αγκαλιάσει το άθλημα του φούτσαλ. Να μας στηρίξει σε αυτή μας την προσπάθεια και εμείς με τη σειρά μας, θα δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό κάθε εβδομάδα στο παρκέ, για να χαρίσουμε νίκες στο φίλαθλο κόσμο της «Μεγάλης Κυρίας»!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια