Μοσε Οχαγιον : "Να αποδείξω ότι αξίζω για να είμαι βασικός"


.
Στα παιχνίδια με τη Λεβάντια Τάλιν o Οχαγιόν δεν ήταν βασικός, αλλά πήρε χρόνο συμμετοχής και έδειξε ότι μπορεί να βοηθήσει την «Κυρία»
O Μόσε Οχαγιόν, ο οποίος μίλησε στο «Goal» για τους στοχους που εχει πρωσοπικους και ομαδικους...


Αναλυτικα οι δηλωσεις



Μόσε, πώς νιώθεις μετά τη νίκη με 3-0 απέναντι στη Λεβάντια;
«Ήταν σημαντικό να κερδίσουμε. Νικήσαμε με 3-0. Δεν ήταν εύκολο, αλλά κάναμε τη δουλειά μας και βλέπουμε τον επόμενο γύρο».
-Οι οπαδοί της Ανόρθωσης γέμισαν το γήπεδο μετά από αρκετό καιρό. Πώς είδες το σκηνικό στο γήπεδο;
«Πάντα είναι ωραίο συναίσθημα να παίζεις με πολύ κόσμο στις κερκίδες. Η Ανόρθωση έχει πολύ καλούς οπαδούς και αυτό το έχω δει στο παιχνίδι. Ελπίζω κάθε παιχνίδι να είναι το ίδιο, αλλά πρέπει να νικούμε για να έρχονται οι φίλαθλοι».
-Είσαι ικανοποιημένος με αυτά που συνάντησες στην Ανόρθωση;
«Ναι, είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ανόρθωση. Είναι ένας καλός σύλλογος με πολύ καλούς παίκτες, νέους παίκτες. Θέλω να έχουμε επιτυχίες, να απολαύσω τη σεζόν που έρχεται, να παίξω καλά για τους οπαδούς μας και το σύλλογο».
-Μπορεί η Ανόρθωση να προκριθεί στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ;
«Ναι! Τώρα παίζουμε εναντίον μιας ομάδας από τη Γεωργία (Ντίλα Γκόρι). Δεν θα είναι εύκολα τα δύο παιχνίδια. Πρέπει να κερδίσουμε για να κάνουμε το επόμενο βήμα».
-Ο κύριος λόγος που επέλεξες την Ανόρθωση είναι η παρουσία του Ρόνι Λέβι;
«Και αυτό. Είχα προτάσεις για να παίξω στο Ισραήλ. Ο Ρόνι με ήθελε και προηγουμένως όταν ήταν στο Ισραήλ, αλλά είχα συμβόλαιο. Τώρα ήμουν ελεύθερος. Δεν σημαίνει ότι επειδή είναι προπονητής ο Ρόνι θα παίζω σίγουρα. Πρέπει να αποδείξω ότι αξίζω για να είμαι βασικός. Είμαι χαρούμενος που είμαι σε μια καλή ομάδα όπως Ανόρθωση, ειδικά με τον Ρόνι».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια