Χριστος Πουλλαιδης: "...ότι κάνω το κάνω αφιλοκερδώς..."


Στο protathlima.com και στο Πανο Λαρκο εδωσε συνεντευξη ο ανθρωπος που ακουστηκε το ονομα του περισσοτερο απο καθε αλλο για τα διοικητικα της ομαδας, ο λογος για τον κ.Πουλλαιδη που μιλα για τα παντα ολα...


Αναλυτηκα οι δηλωσεις


Κ. Πουλλαΐδη, είναι το δεύτερο ταξίδι για σας. Αυτή τη φορά με την ομάδα στην Γεωργία και την Τιφλίδα. Θα θέλαμε αρχικά τις εντυπώσεις για το αποτέλεσμα και τη νίκη της Ανόρθωσης.

«Ήταν ένα δύσκολο ματς. Σίγουρα οι αντίπαλοι μας έπαιξαν πολύ σκληρά, επικεντρώθηκαν σε 2-3 παίκτες μας και τους κτυπούσαν συνεχώς. Είχαν και 8-9.000 φιλάθλους υπέρ τους, άρα όλα αυτά φαινομενικά ήταν εναντίον μας αλλά η ομάδα ήταν σοβαρή, έπαιξε πάρα πολύ σωστά και το αποτέλεσμα μιλά από μόνο του. Θα μπορούσαμε να είχαμε και πολύ καλύτερο αποτέλεσμα».

Η Ανόρθωση δείχνει πάντως ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο. Βλέπουμε ότι έχει δυνατότητες, υπάρχει ένα δυνατό ρόστερ, μια σταθερή διοίκηση πλέον και αυτό είναι σημαντικό για μια ομάδα για επιτύχει τους στόχους της έτσι;

«Σίγουρα. Αυτά όλα έχουν μεγάλη σημασία. Όταν μιλήσαμε για γερά θεμέλια αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε. Να βάλουμε γερά θεμέλια. Τα αποτελέσματα δεν θα έρθουν με την πρώτη μέρα, αλλά σιγά-σιγά. Φέραμε τόσους νέους παίκτες. Όλοι αυτοί μέχρι να μονταριστούν και να γίνει μια καλή ομάδα θα φανεί αυτό σε βάθος χρόνου».



Ο κόσμος της Ανόρθωσης κ. Πουλλαΐδη δεν έχει ακόμη μια εικόνα για το πρόσωπο σας. Θα θέλατε να μας πείτε δύο λόγια γι’ σας και γιατί αποφασίσατε να βοηθήσετε την Ανόρθωση;

«Κοιτάξτε. Έχει λεχθεί ότι είμαι ένας αλεξιπτωτιστής. Αυτό εν μέρει είναι σωστό αλλά την Ανόρθωση πάντα την είχα στην καρδιά μου. Λείπω από την Κύπρο εδώ και 30 χρόνια και δεν ήμουν κοντά στην Ανόρθωση. Στις καλές στιγμές με την είσοδο στο Τσάμπιονς Λιγκ πάντα ήμουν κοντά της. Και προηγουμένως μου είχαν γίνει προτάσεις για να βοηθήσω με όποιο τρόπο μπορούσα. Η κατάλληλη στιγμή έχει έρθει. Έχουν ωριμάσει κάποια πράγματα. Έχουμε μια χρηστή διοίκηση που είναι το βασικό. Είχα πει εγώ για τρεις πυλώνες. Την χρηστή διαχείριση, την διαφάνεια και την επαγγελματικότητα. Όταν τα έχουμε αυτά τα αποτελέσματα θα μιλούν από μόνα τους».



Εσείς μπήκατε στην Ανόρθωση, είστε κοντά για να βοηθήσετε γιατί αγαπάτε την Ανόρθωση, θέλετε να έρθετε πίσω στην Κύπρο, να εργαστείτε εδώ  και να είναι η βάση σας η Κύπρος;

«Όχι. Η βάση μου πάντοτε θα είναι το Μπαχρέιν, το Κατάρ… Έχω δραστηριότητες σε διάφορα μέρη. Στην Κύπρο είναι η πατρίδα μου, την αγαπώ και πιστεύω ότι έτσι πρέπει να κάνει κάθε απόδημος Κύπριος. Να έρχεται να βοήθα κυρίως τις δύσκολες στιγμές. Η Ανόρθωση είναι μια ομάδα που έχω μεγαλώσει από το Βαρώσι και αντιπροσωπεύει όχι μόνο το αθλητικό μέρος αλλά και την ιδέα της Αμμοχώστου με νύχια και με δόντια».


Δεξιά ο Χρίστος Πουλλαΐδης μαζί με τον γιο του Αντρέα, ο οποίος είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ανόρθωσης.



Έχουμε μάθει και βλέπουμε και στα ρεπορτάζ της ομάδας ότι έχετε βοηθήσει με πολλές χιλιάδες ευρώ την Ανόρθωση. Είναι αλήθεια ότι δανείσατε ένα μεγάλο ποσό αρκετών εκατοντάδων χιλιάδων στην ομάδα.

«Δεν θα ήθελα να μπω σε αυτή τη συζήτηση, διότι ότι κάνω το κάνω αφιλοκερδώς. Βοηθάω ποικιλοτρόπως όσο μπορώ».



Για την ώρα δεν είστε επίσημα στη διοίκηση. Θα θέλατε να εμπλακείτε στα διοικητικά σε κάποια φάση;

«Όχι, διότι κάτι που θέλω να το κάνω πρέπει να το κάνω με όλη τη δύναμη και όλη την ψυχή μου. Δεν έχω το χρόνο, διότι έχω πολλαπλές επαγγελματικές δραστηριότητες. Κοιτάζω 10-12 εταιρείες μέσα στον όμιλο μας, άρα δεν μου είναι εύκολο να μπω στο διοικητικό συμβούλιο. Αυτό που κάνω πιστεύω είναι αρκετό για την ομάδα, διότι η διοίκηση μας είναι πάρα πολύ ικανή. Ο Σάββας Κάκος είναι ένας άνθρωπος ρεαλιστής, η ψυχή του είναι εκεί, είναι τίμιος άρα δεν με χρειάζεται η αλήθεια…».



Σας συνδέει και στενή φιλία έτσι;

«Σίγουρα. Είναι βαθιά η φιλία μας και έχουμε μεγάλη εκτίμηση ο ένας προς τον άλλο».



Είναι πιθανό να δούμε μια από τις δικές σας εταιρείες να είναι ο μεγάλος χορηγός της Ανόρθωσης;

«Γιατί όχι. Και αυτό γίνεται. Έχουμε μία συνεργασία με ένα κολοσσό. Την Samsung Engineering την οποία αντιπροσωπεύω στην Κύπρο, είτε με μια από τις εταιρείες μου μπορεί να γίνουμε και χορηγοί».



Πλέον οι χορηγίες ακούμε ότι δεν φέρνουν πολλά χρήματα. Η Ανόρθωση θα μπορέσει να επωφεληθεί οικονομικά σε ικανοποιητικό βαθμό από μια τέτοια συμφωνία;

«Σίγουρα. Έχουμε βάλει ένα πλάνο στην Ανόρθωση. Το οικονομικό σκέλος είναι ένα βασικός μέρος της διοίκησης και έχουμε κάνει ένα προϋπολογισμό τριών χρόνων. Κάθε χρόνο θα τηρείται ο προϋπολογισμός και τα έξοδα μας πρέπει να είναι λιγότερα από τα έσοδα μας για να μπορούμε να επιβιώσουμε».



Μιλάτε μακροχρόνια. Αυτό σημαίνει ότι θα είστε και εσείς δίπλα και τα επόμενα χρόνια στην ομάδα. Πιο δυναμικά;

«Σίγουρα. Πάντα θα είμαι δίπλα τους, ότι χρειάζονται, όποτε το χρειάζονται θα σταθώ δίπλα τους. Δεν μου αρέσουν τα μισόλογα ή τα χαλφ μέζιαρ όπως λέμε στα αγγλικά. Πρέπει να κάνουμε κάτι, θα το κάνουμε σωστά με όλη μας την ψυχή για να φέρουμε αποτελέσματα. Διότι ο κόσμος έχει απαιτήσεις απ’ εμάς. Τους έχουμε πικράνει παλιά και αυτό πρέπει να αποφευχθεί. Δεν πρέπει να δώσουμε πικρία στον κόσμο και ο κόσμος πρέπει να έχει υπομονή».



Απ’ ότι έδειξε πάντως και στο πρώτο παιχνίδι στην Κύπρο, κατέκλυσε το «Αντώνης Παπαδόπουλος». Είναι ένα θετικό σημάδι που σας δίνει και δύναμη για να συνεχίσετε αυτό…

«Μια καλή διοίκηση φέρνει καλά αποτελέσματα, τα καλά αποτελέσματα φέρνουν τον κόσμο κοντά και ο κόσμος κοντά φέρνει κάποια ευρωστία στην ομάδα. Είναι ένας κύκλος και πρέπει να τηρήσουμε αυτά που υποσχεθήκαμε στον κόσμο και ο κόσμος πιστεύω θα μας στηρίξει».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια